خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

واکنش مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد به سخنان امام جمعه قلعه رئیسی

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۵۵۹

مدیرکل‌میراث‌فرهنگی،صنایع‌دستی‌و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سخنان امام جمعه قلعه رئیسی که در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفته بود برخی از مدیران دولتی با استفاده از اموال دولتی اقدام به کارهای خلاف قانون می‌کنند، واکنش نشان داد.

محمود باقری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در یاسوج، با تاکید بر بی‌اطلاعی خود از چنین گزارش‌هایی اظهار داشت: ما وظیفه خود می‌دانیم که با متخلفان که اقدام به حفاری غیرمجاز می‌کنند، برخورد کنیم؛ خواه این حفار غیرمجاز در لباس امام جمعه باشد خواه در لباس یک مدیر دولتی.

وی گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر حفاری غیرمجاز توسط مدیر ، معاون و یا کارشناسی در کهگیلویه و بویراحمد به این اداره کل ارسال نشده و اگر امام جمعه قلعه رئیسی کسی را در این ارتباط می‌شناسد و یا شناسایی کرده و یا اسنادی دارد آن را به ما تحول دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و و بویراحمد افزود: حفاری غیرمجاز توسط هر کسی و در هر لباسی صورت گیرد خلاف بوده و مردم استان و سایرین نیز بدانند که در کهگیلویه و بویراحمد با متخلفان حفاری‌های غیرمجاز از طریق قانونی به شدت برخورد خواهد شد و ما در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

باقری از امام جمعه قلعه رئیسی خواست در صورت داشتن اسناد دقیق در زمینه تخلف مدیران دولتی با هدف پیدا کردن گنج و آن چه که وی در خطبه‌های نماز جمعه ایراد سخن کرده آنها را به اداره کل میراث فرهنگی استان تحویل دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز