خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اذربایجان غربی:

گرامیداشت هفته احیای امر به معروف جزو واجبات و برای زنده نگهداشتن حق در جامعه است

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۶۸۲

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اذربایجان غربی گفت: ۳۸۰ برنامه شامل زنگ احیای امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری جلسات اخلاق و نشست‌های تخصصی، غبارروبی مزار شهدا، تجمع بزرگ طلایه داران و راهپیمایی، دیدار مردمی، صبحگاه مشترک، اجرای مانور، مراسم تجلیل و... در طول هفته احیای امر به معروف اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا از ارومیه، ناصر اصلانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان آذربایجان غربی با اشاره به ایام نامگذاری هفته احیای امر به معروف از ۱۲ مهرماه لغایت ۱۹ تاکید کرد: امر به معروف و نهی از منکر جایگاه ویژه‌ای در جهان اسلام دارد. 

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر در همه زندگی انسانی تاثیر و نقش دارد و برای ایجاد جامعه‌ای سالم تاکید شده است. 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هدف از نامگذاری این هفته را زنده نگهداشتن قیام امام حسین (ع) در ماه محرم اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: سفره پربرکت نعمت در ماه محرم باعث کاهش جرایم و اسیب‌های اجتماعی و ترویج دین اسلام می‌شود. 

اصلانی اذعان کرد: گرامیداشت این هفته جزو واجبات و برای زنده نگهداشتن حق در جامعه است. 

وی تاکید کرد: امر به معروف دارای نشانه‌های عشق به مکتب اسلامی، مردم، تعهد، سود، ازادی، فطرت و بیداری، پیش بینی و پیشگیری، تشویق نیکوکاران و اگاه کردن افراد جاهل است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز