خبرگزاری کار ایران

به منظور افتتاح ۲ طرح عمرانی؛

معاون اول رئیس‌جمهوری وارد بجنورد شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۴۷۶

معاون اول رئیس جمهوری به منظور افتتاح 2 طرح عمرانی و همچنین حضور در نشست شورای اداری خراسان شمالی صبح امروز سه‌شنبه وارد بجنورد شد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در بدو ورود به بجنورد مورد استقبال علی اکبر صالحی استاندار ، نمایندگان مردم خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان این استان قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهوری را در این سفر یک روزه، وزیران نیرو و تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شمار دیگری از معاونان وزیران همراهی می کنند.

جهانگیری پس از ورود به بجنورد و افتتاح سوئیچینگ توزیع برق بجنورد به بخش غلامان شهرستان مرزی راز و جرگلان می رود تا سد غلامان را افتتاح کند.

برای اجرای این سد بیش از هزار و 170 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که با بهره برداری از آن وضعیت آب شرب، آب مورد نیاز برای توسعه کشاورزی و همچنین صنعت منطقه بهبود می یابد.

کانال های شماره یک و 2 پشت سد که برای تامین آب شرب منطقه مورد استفاده قرار می گیرند توسط وزارت نیرو احداث شده و آماده بهره برداری است و قرارداد لازم برای ساخت کانال های شماره 3 و 4 هم که آب کشاورزی منطقه را تامین خواهند کرد، منعقد و اجرای آن آغاز شده است.

نشست شورای اداری استان نیز عصر سه شنبه با حضور جهانگیری به عنوان رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، وزیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیرو برگزار می شود و طی آن مسائل و برنامه‌های استان برای تحقق اقتصاد مقاومتی بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز