خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیرعامل توانیر افتتاح شد؛

بهره‌برداری از 7 پروژه زیربنایی برق در خراسان شمالی

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۸۳۳

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر در سفر به خراسان شمالی از 7 پروژه زیربنایی برق رسانی بهره‌برداری کرد.

به گزارش ایلنا، آرش کردی در این سفر از پروژه های دستگاه عیب یاب زمینی، مرکز دیسپاچینگ توزیع برق، اتوماسیون شبکه های فشار متوسط استان، نیروگاه تولید همزمان برق و حرارت(CHP)، توزیع برق خراسان شمالی رونمایی کرد.

وی همچنین از نیروگاه برق و حرارت شهرک صنعتی بیدک، مرکز دیسپاچینگ فوق توزیع خراسان شمالی و اتوماسیون پست برق 20 کیلو ولت استان رونمایی کرد.

کردی خراسان شمالی را در بسیاری از شاخص های برقی در حوزه های تولید، انتقال و توزیع پیشتاز خواند و گفت: این استان درحوزه برش استانی اقتصاد مقاومتی تا 80 درصد سهم تعیین شده موفق بوده امیدواریم تا پایان سال به 100 درصد اهداف این حوزه دست یابد.

وی صنعت برق استان در مقایسه با بعد ملی را مناسب توصیف کرد وگفت: ظرفیت نصب شده نیروگاهی و پست های فوق توزیع و انتقال به لحاظ مقایسه انرژی مصرفی استان حاکی از این است که خراسان شمالی هم اکنون بی نیاز از برق مازاد و صادر کننده برق است.

کردی در پایان اظهار امیدواری کرد: ظرفیت نیروگاهی استان تا پایان تابستان سال آینده به هزار و 500 مگاوات ظرفیت نصب شده در نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز