خبرگزاری کار ایران

نماینده گچساران و باشت در مجلس مطرح کرد:

بار گچساران و باشت را از دوش مسئولان استانی برمی‌دارم/ تا هفت سال دیگر گچساران نیازی به اعتبارات عمرانی ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۱۷۵۲۶

نماینده گچساران و باشت در مجلس تاکید کرد که اگر برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی برای تخصیص اعتبارات حوزه نفت به مناطق نفت خیز محقق شود بار حوزه انتخابیه خود را از دوش مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برمی‌دارد.

به گزارش ایلنا از گچساران، غلامرضا تاج گردون در نشست شورای اداری گچساران که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی و محلی برگزار شد، اظهار داشت: برنامه تخصیص اعتبارات ویژه مناطق نفت خیز به مجلس ارائه و اگر به گچساران تخصیص داده شود این شهرستان نیازی به اعتبارات عمرانی استانی ندارد.

وی با تشریح برخی خدمات صورت گرفته در دولت تدبیر و امید در این مدت، خاطرنشان کرد: قول می‌دهم اگر دولت و مسئولان استانی ما را یاری دهند بدون شک گچساران و باشت دیگر نیازی به بودجه عمرانی ندارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: الان می گویم و حاضرم بنویسم که اگر این اعتبارات به گچساران و باشت تخصیص داده شود تا شش یا هفت سال دیگر نیازی به اعتبارات عمرانی نداریم.

تاج گردون با بیان اینکه در قانون جدید قرار است توجه ویژه ای به شهرستان هایی که میانگین نرخ بیکاری پایینی دارد شود، خاطرنشان کرد: نفت گچساران قلب تپنده ایران است و وقتی این قلب ایستاد رژیم شاهنشاهی نیز افول کرد.

وی گفت: کهگیلویه بزرگ محروم‌ترین نقطه کشور است و البته اگر باز هم صدای "هل من ناصر الینصرنی " در کشور بلند شود باز همین مردم به این ندا پاسخ می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز