خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد:

پخش ۸۷۰ دقیقه‌ای مراسم هشتم محرم از شبکه‌‌های ملی و بین‌المللی

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان از پخش مراسم هشتم محرم زنجانی‌ها به مدت ۸۷۰ دقیقه از شبکه‌‌های استانی، سراسری و بین‌المللی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید رضا موسوی شامگاه امروز در حاشیه مراسم عزاداری هشتم محرم زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز مردم مومن و عزادار زنجان که امسال نیز میزبان محبان اهل‌بیت (ع) از اقصی نقاط میهن اسلامی و حتی خارج از کشور بودند. 

وی گفت: این مراسم با حضور پرشور مردم و عاشقان حسینی، بار دیگر حماسه‌ای آفریدند و نگاه شیعیان جهان را به این دیار جلب کردند. 

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه امسال نیز صدا و سیمای مرکز زنجان هم طبق سنوات گذشته برنامه‌ریزی گسترده‌ای را برای پوشش درخور و شایسته این مراسم انجام داده بود، گفت: صدا و سیما در این مراسم با بهره‌گیری از تمام توان، عظمت این تجمع باشکوه عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) را از زوایای مختلف به نمایش گذاشت. 

موسوی با اشاره به اینکه امروز حرکت دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان از ساعت ۳۰ و ۱۴ دقیقه آغاز شد، اضافه کرد: از‌‌ همان ابتدا تحت پوشش دوربین‌های متعدد رسانه استانی قرار گرفته و تا اذان مغرب به صورت زنده به مدت بیش از ۲۲۰ دقیقه از شبکه اشراق پخش شد. 

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: همچنین این مراسم به مدت بیش از ۶۵۰ دقیقه از شبکه‌های سراسری و بین‌المللی خبر، سحر، جام جم، الکوثر، شما، پرس‌تی‌وی و شبکه‌های ۱، ۲، ۳ و ۵ و شبکه قرآن سیما پوشش داده شد. 

موسوی تصریح کرد: رادیو استانی زنجان نیز همگام و همزمان با شبکه اشراق از ساعت ۳۰ و ۱۴دقیقه این مراسم عزاداری را به صورت زنده به مدت ۲۲۰ دقیقه پخش کرد. 

وی با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز زنجان برای پوشش زنده این اجتماع عظیم حسینی از حضور ۳۰۰ نفر از همکاران خدوم و تلاشگر خود و ۵۰ نفر از همکاران تهران و استفاده از امکانات و تجهیزات مختلف فنی از قبیل بالگرد، دوربین پرنده (کواد کم)، سه واحد سیار تلویزیونی، ۱۹ دوربین حرفه‌ای تصویربرداری‌، یک دستگاه sng، چهار دستگاه مایکرویو، سه دستگاه کرین و.... بهره برده است.

کد خبر : ۴۱۸۵۱۸