خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان برنامه و بودجه گیلان خبر داد:

مشارکت بیش از 173 هزار خانواده گیلانی در سرشماری اینترنتی

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۴۰۸

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه گیلان از مشارکت بیش از 173 هزار خانواده گیلانی در سرشماری اینترنتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه گیلان گفت: براساس اطلاعات سرشماری تا عصر امروز بیش از 531 هزار نفر از گیلانی‌ها در سرشماری اینترنتی عمومی نفوس و مسکن سال 95 شرکت کرده اند.

وحید طیفوری افزود: این تعداد مشارکت اینترنتی 173 هزار خانوار را شامل می‌شود. تاکنون مشارکت اینترنتی گیلانی‌ها از لحاظ جمعیت 20 و هفت دهم درصد و از لحاظ خانوار حدود 19 درصد بوده است.

وی با اشاره به تمدید مهلت سرشماری اینترنتی تا پایان وقت روز سه شنبه گفت: مردم می‌توانند به سهولت فقط با در اختیار داشتن اینترنت، حتی از گوشی‌های خود در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن به صورت اینترنتی مشارکت کنند.

طیفوری اضافه کرد: علاوه بر این، تمهیدات لازم برای مشارکت رایگان اینترنتی در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن در استان پیش بینی شده که آدرس مکان‌های آن در سایت سازمان برنامه و بودجه گیلان آمده است.

وی ادامه داد: همچنین برای سهولت مشارکت روستاییان در امر سرشماری اینترنتی، تمامی دهیارهای آماده انجام این اقدام هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز