خبرگزاری کار ایران

معاون وزارت صنعت در البرز مطرح کرد:

رونق 10 هزار واحد تولیدی-صنعتی کشور تا پایان سال‌جاری

asdasd
کد خبر : ۴۱۹۷۰۵

معاون استان‌های وزارت‌صنعت از رونق 10 هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط تا پایان سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا در البرز، محمدرضا فیاض بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح واحد صنعتی تولید لوله پلی‌اتیلن، در شهرک‌صنعتی بهارستان با اشاره به جایگاه مناسب و ظرفیت بالای صنعتی این استان گفت: در حال حاضر، به 370 واحد صنعتی در استان با رقمی بالغ بر 16 هزار میلیارد تومان، تسهیلات اعطا شده که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه وزارت‌ صنعت و معدن، خروجی ارائه این تسهیلات برای واحدهای تولیدی را مورد بررسی قرار می‌دهد، افزود: گروه نظارتی سازمان صنعت و معدن البرز 10 روز است کار خود را آغاز کرده و در راستای حل مشکلات، پیگیر مستمر این بازرسی‌ها خواهند بود.

معاون استان‌های وزارت صنعت خاطرنشان کرد: نظارت‌ها کمک می‌کند تسهیلات ارائه شده به درستی هزینه شود، همچنین تا پایان سال 10 هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط، به چرخه تولید باز خواهند گشت و رونق برای بازار ایجاد می‌شود.

فیاض در جریان مراسم افتتاح واحد صنعتی تولید لوله پلی‌اتیلن در این شهرک صنعتی با بیان اینکه این شرکت با اشتغال اولیه 25 نفر و سرمایه‌گذاری 170 میلیارد ریال فعالیت خود را آغاز کرده، گفت: لوله‌های با قطر بالای تولید شده توسط این واحد صنعتی در طرح‌های عمرانی و فاضلاب‌شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اهمیت بالای ایجاد تکنولوژی این صنعت در کشور گفت: انتظار می‌رود فاز توسعه این واحد تولیدی تا یک‌سال آینده با تکنولوژی و ابداعات جدید راه‌اندازی شود.

همچنین با حضور معاون وزیر صنعت، طرح توسعه شرکت تولید دستگاه پرس در شهرک‌صنعتی بهارستان کرج با صرف هزینه‌ای بالغ بر 800 میلیارد ریال و زمینه اشتغال برای 180 نفر به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است، واحد تولید کننده لوله‌های پلی‌اتلین پنج لایه، با ظرفیت تولید سالانه 600 تن محصول و با هزینه‌ای بالغ بر 17 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز