خبرگزاری کار ایران

سرپرست محیط زیست ساوجبلاغ خبر داد:

تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات زیست‌محیطی در ساوجبلاغ

asdasd
کد خبر : ۴۲۰۰۶۷

سرپرست محیط زیست ساوجبلاغ از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات زیست‌محیطی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا در البرز، حکیمی با بیان این مطلب گفت: با دستور دادستان این شهرستان، شعبه‌ای تخصصی برای رسیدگی به تخلفات زیست‌محیطی در ساوجبلاغ ایجاد خواهد شد.

وی افزود: تعیین شعبه‌ای ویژه برای رسیدگی به تخلفات زیست‌محیطی اقدامی مناسب برای کاهش و پیشگیری از عوامل مخرب و آلاینده محیط زیست و همچنین جلوگیری از هرگونه  آسیب به طبیعت و حیات‌وحش است.

سرپرست محیط‌ زیست ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: با رایزنی و هماهنگی‌های صورت گرفته با دادستان شهرستان و موافقت با موضوع تشکیل شعبه ویژه برای رسیدگی به تخلف‌های زیست‌محیطی در ساوجبلاغ از این پس تمام پرونده‌های محیط‌زیست به صورت تخصصی در شعبه 6 دادیاری مورد رسیگی قرار خواهند گرفت.

حکیمی  گفت: با توجه به تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم محیط زیستی و اشرافیت کامل قضات محترم به جرائم زیست‌محیطی، به طور حتم روند رسیدگی به پرونده‌های این حوزه با سرعت بیشتری پیش رفته و موجب کاهش اطاله دادرسی خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با رسیدگی تخصصی پرونده‌های زیست‌‌محیطی، در یک شعبه ویژه گام‌های موثری نیز در امر پیشگیری از وقوع جرائم زیست‌محیطی برداشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز