خبرگزاری کار ایران

مشاور جوانان استانداری خراسان رضوی:

درهای استانداری بر روی جوانان گشوده است/ به دنبال تسهیل ازدواج موفق برای جوانان هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۲۰۱۰۳

مشاور جوانان دفتر خانواده و بانوان استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه درهای استانداری بر روی جوانان گشوده است، گفت: در حال شکل‌دهی کارگروه تخصصی جوانان در استان هستیم تا بهتر بتوانیم با جوانان به یک مفاهمه مشترک برسیم

علی رزاقی بهار، مشاور حوزه جوانان دفتر خانواده و بانوان استانداری خراسان رضوی در گفت و گو با ایلنا در خصوص برنامه‌ها و اهداف این حوزه گفت: سند بالادستی ما در این حوزه و در دفتر خانواده و بانوان ابلاغ سیاست‌های کلی خانواده توسط مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید است. در این راستا پس از کار کارشناسی دقیق بندهای ٤ و ٦ ابلاغ به طور مستقیم مرتبط به حوزه جوانان است و ما مشغول برنامه ریزی برای این دو بند هستیم.

رزاقی افزود: به تمام بدنه دولت در استان و نهادهای مردم نهاد مرتبط نامه زدیم و از آن ها درخواست کردیم نمایندگان خودشان در حوزه جوانان با اختیارات کامل معرفی کنند. همچنین از آن ها خواسته شد در بحث ازدواج آسان و موفق و همچنین ترسیم سبک زندگی‌اسلامی و ایرانی و ارتباط جوانان با مساجد طرح ها و برنامه‌های خود را تا پایان مهر ماه سال جاری ارایه کنند.

مشاور جوانان دفتر خانواده و بانوان استانداری تاکید کرد: برنامه ما انجام یک کار عملیاتی و کارشناسی شده است که علاوه بر توجه به حوزه ازدواج و موفقیت آن بتوانیم استان خراسان رضوی را در این امر به عنوان نمونه و پایلوت در کشور معرفی کنیم. برای این امر در حال حاضر در حال شکل‌دهی کارگروه تخصصی جوانان در استان هستیم تا بهتر بتوانیم با جوانان به یک مفاهمه مشترک برسیم و از همه جوانان نخبه، فعال و علاقمند دعوت به همکاری می‌کنیم و اعلام می‌کنیم درهای استانداری بر روی آن ها گشوده است.

وی در ادامه گفت: به هیچ عنوان شایسته نیست در استان و شهر حضرت ثامن الحجج(ع) جغرافیای خانواده به این شدت آسیب پذیر باشد.

رزاقی افزود: با وجود تلاش‌های بسیار دفتر خانواده و بانوان استانداری و مجموعه دولت در سال‌های اخیر به رغم تمام مشکلات و سختی‌های به جا مانده از قبل، کارهای بسیار خوبی خصوصا در خصوص کاهش طلاق در استان صورت گرفته است که باید ادامه یابد.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌های حاضر در استان خصوصا شهرداری و آستان قدس رضوی بتوانیم کار مهم و اساسی در این دو حوزه مهم و اساسی انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز