خبرگزاری کار ایران

مدیر راهداری جاده‌ای البرز خبر داد:

مصدومیت 10نفر در تصادف‌های امروز آزاد راه کرج - قزوین

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۴۰۱

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از مصدومیت 10 نفر، بر اثر وقوع 2 حادثه رانندگی در آزاد راه کرج - قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا در البرز، عباس صفری، با بیان این مطلب گفت: بامداد امروز، چهار دستگاه خودرو در خط شمالی آزاد راه کرج- قزوین و در محدوده آرامستان بهشت سکینه کرج، با یکدیگر برخورد کردند که یک مصدوم بر جای گذاشت.

وی در ادامه افزود: در حادثه دیگری که ساعت 10 صبح امروز در خط شمالی آزاد راه کرج- قزوین و محدوده شهرستان ساوجبلاغ رخ داد، 5 دستگاه، خودرو وانت نیسان، تریلر، کامیونت و 2 دستگاه خودرو سواری، با هم برخورد کردند که 5 نفر مصدوم شدند.

وی در ادامه گفت: درحادثه دیگر که ساعت 11:15 امروز در خط شمالی آزاد راه کرج - قزوین و در محدوده پل هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ رخ داد، 2 دستگاه خودرو سواری با هم برخورد کردند که منجر به مصدومیت 5 نفر دیگر از سرنشینان خودروها شد.

وی در ادامه با بیان اینکه، بارش باران، صبح امروز در استان البرز، موجب لغزندگی جاده های این استان شده است، از رانندگان خواست در زمان بارش باران و نزولات جوی، ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز