خبرگزاری کار ایران

به میزبانی استان کرمان آغاز به کار کرد؛

هشتمین همایش معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های سراسر کشور

هشتمین همایش معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری های سراسر کشور به میزبانی استان کرمان آغاز بکار کرد.

به گزارش‌ایلنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری کرمان، هشتمین همایش معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های سراسر کشور صبح چهارشنبه به میزبانی استان کرمان و با حضور قائم مقام وزیر کشور، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و استاندار کرمان آغاز بکار کرد.

مدیرکل دفتر فنی و برنامه‌ریزی عمرانی وزارت کشور در ابتدا با اشاره به اینکه این همایش دو روزه به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود، افزود: این همایش با هدف مرور اقدامات انجام شده و برنامه‌ریزی برای ادامه فعالیت‌های دولت یازدهم در حال برگزاری است.

امیر مغانلو یادآور شد: در این همایش مباحثی همچون بودجه عمرانی، مسائل شهری، زیست محیطی استان‌ها و مشارکت استان ها درخصوص چالش‌های عمرانی در کشور بررسی و تبادل نظر می‌شود.

مدیرکل‌دفتر فنی و برنامه‌ریزی عمرانی وزارت‌کشور با اشاره به اینکه هفتمین همایش معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های سراسر کشور در آبان سال گذشته به میزبانی استان یزد برگزار شد، خاطر نشان کرد: بافت‌های تاریخی شهرها و گشودن راه‌های جدید بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده با همکاری متولیان امر بخشی از محور هفتمین همایش معاونین هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های سراسر کشور در استان یزد بود.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، سخنرانی استاندار کرمان، قائم مقام وزیر کشور، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور از جمله برنامه‌های روز نخست این همایش است.

کد خبر : ۴۲۲۶۷۰