خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان زندان‌ها خبر داد:

اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در زندان‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۶۷۷

رئیس سازمان زندان‌ها از اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در زندان‌ها خبر داد.

به گزارش  ایلنا از رشت، اصغر جهانگیر  امروز در دیدار با آیت‌الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، با بیان اینکه اصلاح و تربیت بدون داشتن فضای مناسب مشکل است، افزود: توسعه زندان‌ها امر زیبنده‌ای نیست اما با توجه به نیازی که وجود دارد داشتن زندان با استانداردهای خوب الزامی است.

رئیس سازمان زندان‌ها تصریح کرد: با توجه به اینکه کاهش دستور جمعیت کیفری از سوی مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه مطرح است، در سال‌های اخیر با کاهش ورود به زندان مواجه هستیم.

وی اذعان داشت: تلاش داریم پس از گذراندن دوران حبس افراد با پاکی و سلامت روح و جان به جامعه بازگردند.

رئیس سازمان زندان‌ها از اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در زندان‌ها خبر داد و گفت: در زندان‌ها برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در دست اجراست و برگزاری محافل قرآن، ترجمه و تفسیر و ... از جمله اقدام‌ها محسوب می‌شود.

جهانگیر ، برگزاری نماز و ... را از جمله اقدام‌هایی دانست که در زندان‌ها بطور منظم پیگیری می‌شود، افزود: توجه به شعائر اسلامی در زندان‌ها بسیار مورد توجه است .

جهانگیر ساختمان زندان‌ها را بسیار قدیمی و فرسوده و با فضای نامناسب خواند و اظهار کرد: ممکن است زندان‌ها مشکلات‌متعددی به لحاظ بهداشتی و... ایجاد کنند، بنابراین تلاش‌ شده تا احداث زندان‌های جدید با استانداردهای مناسب در دستور کار باشد و پروژه زندان ضیابر یکی از همین اقدام‌ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز