خبرگزاری کار ایران

مشاور استاندار گیلان مطرح کرد:

بهبود فضای کسب و کار در دولت تدبیر و امید/ لزوم تبیین عملکرد دولت در بخش‌های مختلف

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۴۱۱

مشاور استاندار گیلان با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار رشد قابل توجهی در این استان داشته است، یادآور شد: تاکنون چندین مرتبه استان گیلان مقام نخست را از نظر بهبود فضای کسب و کار در کشور کسب کرده است.

به گزارش ایلنا از فومن، فریبرز سعیدی‌کیا، در نشست هم اندیشی جوانان نخبه حامی دولت تدبیر و امید در این شهرستان با بیان اینکه عملکردهای دولت متاسفانه در حوزه‌های مختلف به درستی تبیین و تفهیم نمی شود، افزود: مثلا در حوزه آسفالت راه روستایی، 10 درصد پیشرفت داشتیم، در شاخص بهره‌مندی از گاز در ابتدای دولت تدبیر و امید ۶۳ درصد بود که اکنون این آمار به ۹۳ درصد رسیده است و تعداد زیادی از شهرستان ها سبز شده اند.

وی با اشاره به اینکه تبیین عملکرد دولت در حوزه های مختلف چه در سطح کشور و چه در سطح استان موضوع مهمی است، گفت: متاسفانه ما حامیان دولت از این مهم غفلت می‌کنیم و  من به عنوان یک عضو از حامیان  دولت منتقد این وضعیت هستم.

مشاور استاندار گیلان با اشاره به نرخ بیکاری گیلان بیان داشت: نرخ بیکاری این استان در سه ماه نخست امسال به کمتر از ده درصد رسیده است.

سعیدی کیا افزود: برخی نسبت به این آمار خرده گرفتند در صورتی که این نرخ از طرف مرکز آمار ایران اعلام شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی جوانان دکتر روحانی در سال ۹۲  گفت: در سال آخر دولت ما حامیان دولت نیاز به همراهی و همگرایی داریم و باید از افراط و تفریط پرهیز کنیم تا مسیر اعتدال به درستی تبیین و ادامه پیدا کند .

مشاور استاندار گیلان با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار به مراتب از سال‌های ۹۲ تاکنون رشد قابل توجهی را در گیلان داشته است، یادآورشد: چندین مرتبه استان گیلان مقام نخست را در کشور کسب کرد و این نشان دهنده همت دولت در بخش اشتغال است .

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات کم بهره به طرح‌های اشتغال‌زا تصریح کرد: علیرغم همه مشکلات مالی و بودجه‌ای که محقق نشد، دولت ٢١٣ میلیارد تسهیلات با سود ۴ درصد در قالب طرح‌های اشتغال و ازدواج پرداخت کرده است یا در بحث امنیت نیز جزو استان‌های برتر کشور هستیم که این مباحث باید برای مردم تبیین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز