خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهر ری مطرح کرد:

رسانه‌ها از گفتن حرف حق ابایی نداشته باشند

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۴۲۰

امام جمعه شهر ری در دیدار اعضای هیات رئیسه کانون فعالان رسانه‌های‌شهرستان ری‌گفت: رسانه‌ها از گفتن حرف حق ابایی نداشته باشند و آنچه را که مربوط به مسایل و مشکلات مردم است به صراحت بیان کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی در این دیدار که رئیس سازمان بسیج استان تهران نیز حضور داشت، با اظهار خرسندی از تشکیل این کانون، اظهار امیدواری کرد با همت نشریات و مطبوعات شهرستان ری و انعکاس دقیق معضلات و مشکلات، مسایل و مشکلات این شهرستان مرتفع شود.

وی با اشاره به آیات قرآنی، بر پاسداشت و حرمت قلم تاکید کرد و گفت: قسم به قلم در کتاب آسمانی دین اسلام، نشان از اهمیت بیان و قلم دارد که این امر مسولیت قلم را سنگین تر می‌کند.

امام جمعه شهر ری با تاکید بر اصل صداقت و امانت‌داری در بیان مسایل و گفتارها، بر حفظ حرمت و جایگاه واقعی افراد تاکید کرد و گفت: همانگونه که نباید فردی را بی جهت بزرگ ساخت، به همان اندازه هم نباید حرمت افراد را خدشه دار کرد.

وی با بیان این مطلب که رسانه‌ها حرف اول را در جامعه می‌زنند، افزود: در زمان ائمه معصومین نیز منبرها به عنوان رسانه عمل می‌کردند و خطبه‌های آتشین امام معصوم ما از طریق همین رسانه‌ها نسل به نسل انتقال یافت.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی خطاب به خبرنگاران حاضر در جلسه تاکید کرد: از گفتن حرف حق ابایی نداشته باشید و آنچه را که مربوط به مسایل و مشکلات مردم است به صراحت بیان کنید.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها حلقه اتصال بین مردم و مسئولان هستند و نقش مهمی در انعکاس مشکلات دارند.

امام جمعه شهرری با اشاره به تشکیل بسیج رسانه ری به اعضای هیات رئیسه این تشکل توصیه کرد بسیجی وار عمل کنید و با بیان مسایل و مشکلات مردم، پیگیر رفع مشکلات آنها باشید.

در ابتدای این دیدار، محسن شیرازی نژاد، رئیس هیات رئیسه کانون فعالان رسانه‌های شهرستان ری در گزارشی، اهم اقدامات  و فعالیت های این کانون را تشریح کرد.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز