خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان مطرح کرد:

زنجان نقش فرا منطقه‌ای در امدادرسانی به کشور دارد

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۶۲۹

استاندار زنجان، با اشاره به نقش مهم و حیاتی جمعیت هلال احمر در خدمت رسانی به آسیب دیدگاه گفت: استان زنجان در امدادرسانی به کشور نقش فرامنطقه ای دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش امیری، استاندار زنجان امروز شنبه (8 آبان) در آیین افتتاح پایگاه پشتیبانی امداد و نجات شمالغرب جمعیت هلال احمر استان زنجان،گفت: روح انسان دوستی در بین امدادگران جمعیت هلال احمر موج می زند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال‌احمر کارنامه درخشانی در خدمت‌رسانی به آسیب دیدگان دارد، افزود: پرچم هلال احمر در کشور تیجریه که فقیرترین کشور جهان است می درخشد.

مقام عالی استان از خدمات امدادگران هلال احمر تقدیر و تشکر کرد و گفت: در سال 69 که زلزله رودبار، منجیل و طارم خسارات بسیاری به بار آورد شاهد این خدمت رسانی بودیم.

درویش امیری با تاکید بر اینکه امدادگران هلال احمر خدمت‌رسانان دلسوزی هستند که خدمات‌شان چشم دیده نمی‌شود، افزود:احداث پایگاه پشتیبانی امداد و نجات شمالغرب هم در راستای خدمت‌رسانی به استان های همجوار است.

وی با بیان اینکه زنجان نقش فرا منطقه ای در امداد رسانی کشور دارد، اظهار کرد: این پایگاه در شرایط جغرافیایی خاصی قرار دارد و می‌تواند بیش از 50 درصد جمعیت کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد.

مقام عالی استان به تجمیع امکانات در این پایگاه اشاره کرد و افزود: همین مسئله موجب می‌شود تا در کمترین زمان خدمت رسانی به آسیب دیدگان ارائه شود.

وی به تصادفات جاده ای و تلفات اشاره کرد و گفت: 70 درصد این حوادث مربوط به خطاهای انسان، 15 درصد شرایط راه ها و 15 درصد مربوط به نقص فنی خودروهاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز