خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی کشور در زنجان:

در آینده برنامه‌ریزی انسداد مرزها به‌صورت فیزیکی و الکترونیکی انجام می‌شود/ افزایش ۱۵درصدی کشفیات مواد مخدر مخدر

asdasd
کد خبر : ۴۲۳۷۵۸

فرمانده نیروی انتظامی کشور با تاکید بر پیگیری وزارت کشور و پلیس برای جذب اعتبار برای تقویت انسدادهای مرزی اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برنامه‌ریزی انسداد مرزها به‌صورت فیزیکی و الکترونیکی انجام می‌شود .

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار حسین اشتری، شامگاه امروز شنبه (۸آبان) در حاشیه آئین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی استان زنجان در جمع خبرنگاران، گفت: از الویت‌های زائران اربعینی پرهیز از استفاده از وسایط نقلیه شخصی و داشتن گدرنامه با ۶ماه مدیت اعتبار، اخذ ویزا و ثبت نام در سامانه سماح است. 

سردار اشتری با اشاره به جایگاه خوب نیروی انتظامی، در بین کشورهای منطقه و فرا منطقه‌ای، گفت: نیروی انتظامی ایران به‌دلیل حرفه‌ای و دانش‌محور بودن جایگاه خوبی را در داخل و خارج از کشور دارد. 

فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه با تاکید بر تعامل خوب نیروی انتظامی در سطح بین‌الملل ابراز کرد: در حال حاضر نیروی انتظامی با ۴۰ کشور ارتباط و از ظرفیت‌های متقابل در این حوزه استفاده می‌شود و علاوه بر این نمایشگاه ایپاس با حضور ۳۲ کشور در تهران برگزار شد. 

سردار اشتری در ادامه تاکید کرد: توانایی‌های نیروی انتظامی موجب ایجاد اعتماد خوب در سطح بین‌الملل شده و این اعتماد روز به روز در حال افزایش است. 

وی همچنین به افزایش ۱۵ درصدی کشفیات مواد مخدر در سطح کشور اشاره و اضافه کرد: ۷۰ درصد از کشفیات در مرزهای شرقی بوده است که بیانگر تلاش نیروهای انتظامی برای پیشگیری از ورود مواد مخدر به داخل شهر‌ها است. 

فرمانده نیروی انتظامی بر ضرورت افزایش تجهیزات پلیس برای مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: فراهم کردن این تجهیزات نیازمند تامین اعتبار است. 

سردار اشتری انسداد مرز‌ها را هم نیازمند تامین اعتبار دانست و ادامه داد: تزریق اعتبار به تکمیل طرح انسداد مرز‌ها کمک می‌کند.

گفتنی است در پایان این مراسم سرهنگ علی آزادی به عنوان فرمانده انتظامی استان زنجان معرفی و از خدمات چهارساله سردار سرتیپ دوم علیرضا صالحی نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز