خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی استانداری البرز:

۲۱ حزب و تشکل سیاسی در البرز فعالیت دارند

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۰۵۶

مدیرکل سیاسی استانداری البرز گفت: در سطح استان البرز ۲۱ حزب و تشکل سیاسی وجود دارد که مدارکشان را تحویل استانداری داده‌اند و در حال فعالیت هستند.

به گزارش ایلنا، نشست فصلی احزاب استان البرز عصر روز سه شنبه(۱۱ آبان)، در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

این نشست‌ها که با ابتکار طهایی استاندار البرز بصورت فصلی برگزار می‌شود امروز با استقبال گسترده احزاب و تشکل‌های سیاسی برگزار شد و طی آن این تشکل ها و احزاب به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

توکل لطفی مدیرکل سیاسی استانداری البرز با اشاره به سابقه ۲ ساله نشست فصلی احزاب از برگزاری ۱۲ نشست بصورت فصلی و موردی با احزاب در سال جاری خبر داد و گفت: این جلسات گروهی بصورت فصلی ادامه دار خواهد بود .

وی گفت: در سطح استان البرز ۲۱ حزب و تشکل سیاسی وجود دارد که مدارکشان را تحویل استانداری داده‌اند و مجوز استانی هم گرفته و در حال فعالیت هستند.

فتح الله حقیقی معاون سیاسی انتظامی استانداری البرز نیز  با اشاره به تلاش‌هایی که در راستای بهبود فعالیت‌های احزاب در استان انجام شده عنوان کرد: با جدیت دنبال تاسیس خانه احزاب هستند و در این زمینه نه تنها احزاب بلکه نهادهای مدنی و جوانان هم خانه‌ای ندارند و می‌بایست برای هر یک از این گروه‌ها محلی وجود داشته باشد که بتواند فعالیت آنها را تسهیل کند .

حقیقی در ادامه به نقش احزاب در توسعه کشور اشاره و عنوان کرد: حضور مستمر احزاب در فضای سیاسی به ایجاد امنیت در کشور کمک می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز