خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بازنشستگی کشوری استان گیلان خبر داد:

پرداخت وام کم بهره به بازنشستگان کشوری

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۴۲۷

طاهری دریاسری در خصوص پرداخت وام ضروری به بازنشستگان کشوری گفت: امسال مبلغ وام مذکور سه میلیون تومان و با سود چهار در صد در نظر گرفته شده که بازپرداخت آن ۳۶ ماهه تعیین شده است.

محسن طاهری دریاسری در حاشیه بازدید از جانمایی خانه امید بازنشستگان رودسر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه ۶۱ هزار بازنشسته زیر پوشش سازمان صندوق بازنشستگی کشوری استان گیلان قرار دارند، گفت: ۸۰ دستگاه اجرایی در پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری همکاری می کنند.

وی در خصوص پرداخت وام ضروری به بازنشستگان کشوری گفت: امسال مبلغ وام مذکور سه میلیون تومان و با سود چهار در صد در نظر گرفته شده  که بازپرداخت آن ۳۶ ماهه تعیین شده است.

رییس سازمان بازنشستگی کشوری استان گیلان افزود: وام مذکور پس از قرعه کشی به متقاصیان ثبت نام شده از آذر ماه پرداخت می‌شود.

طاهری گفت:  خانه امید بازنشستگان کشوری در استان گیلان در شهرستان‌های رشت و رودبار فعال است و باز نشستگان کشوری از آن استفاده می‌کنند.

وی اذعان داشت: درصورتی که در شهرستانی ۲ هزار بازنشسته وجود داشته باشد با موافقت شهرداری در واگذاری زمین، خانه امید بازنشستگان در آن شهرستان احداث می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز