خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی گیلان:

زیر ساخت‌های راه‌های گیلان پاسخگوی سالانه 30 میلیون گردشگر نیست

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۴۷۴

فرمانده انتظامی استان‌گیلان گفت: زیر ساخت‌های راه های گیلان پاسخگوی سالانه بیش از 30 میلیون گردشگر نیست.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار محمد رضا میرحیدری در آیین معارفه و تکریم رئیس پلیس راه و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان که با حضور رئیس پلیس راه کشور، مسئولان انتظامی و استانی برگزار شد، با بیان اینکه خدمت در استان گیلان مایه مباهات است، افزود: گیلانی‌ها همیشه در عرصه دفاع از ارزش ها و اسلام و انقلاب جنگیده اند.

فرمانده انتظامی استان گیلان میرزاکوچک جنگلی را یکی از نشانه‌های آزادی خواهی و دین مداری مردم گیلان دانست و گفت: امروز نیز وجود جوانان غیور نشانه ولایتمداری و فتنه ستیزی این استان است.

وی نقش مردم گیلان در حفظ انقلاب و دین را مهم برشمرد و متذکر شد: در اعطای امکانات شهری و رفاهی به مردم این استان کم کاری شده است.

میرحیدری با تاکید براینکه زیر ساخت های راه های گیلان پاسخگوی بیش از 30 میلیون گردشگر سالانه آن نیست، ادامه داد: دستگاه های دولتی به همراه پلیس باید زیرساخت های رفاه و امنیت مردم استان را فراهم کنند.

سردار محمدرضا میرحیدری با یادآوری اینکه پایتخت باید توجه ویژه‌ای به بهسازی راه‌های درون و برون شهری گیلان داشته باشد، افزود: اگر فعالیت شبانه روزی پلیس راه و راهور نباشد، گره های ترافیکی و حوادث ناگوار زیادی را در جاده های استان شاهد خواهیم بود.

وی با تاکید براینکه مسئولان با زحمات خود باید خاطرات خوش را در دفتر خاطرات سفر گردشگران این استان ثبت کنند، خاطرنشان کرد: دولت باید توجه ویژه ای به استان گیلان داشته باشد.

میرحیدری گیلان را یک تفرجگاه ویژه کشوری دانست و یادآورشد: باید به این استان توجه بیش از پیشی شود.

سردار میرحیدری با تصریح براینکه مسئولیت ها زودگذر هستند، گفت: ما قدردان لحظه لحظه خدمت به مردم باشیم.

وی با بیان اینکه رئیس پلیس سابق راهور استان یک افسر جهادگر بود، که با همراهی همکاران خود ترافیک های سنگین استان را گره گشایی می کردند، اضافه کرد: زحمات رئیس پلیس سابق راهور استان گیلان قابل قدردانی است.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با یادآوری زحمات سرهنگ رستگار در پلیس راه گیلان، ادامه داد: سرهنگ رستگار یکی از روسای پلیس راه خوش اخلاق و زحمت کش بودند.

گفتنی است، آیین معارفه و تکریم رئیس پلیس راه و رئیس پلیس راهور با حضور رئیس پلیس راه کل کشور، فرمانده انتظامی استان گیلان،مسئولان انتظامی و استانی در سالن اجتماعات شهداء ناجا استان گیلان برگزار شده و در این مراسم سرهنگ محمدپور به عنوان رئیس پلیس راه و سرهنگ محمدی به عنوان رئیس پلیس راهور استان معرفی و از زحمات سرهنگ رستگار و سرهنگ شهیدی مقدم تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز