خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ثبت احوال کشور مطرح کرد:

ارائه خدمات سازمان ثبت احوال در ۲۰۰ هزار نقطه کشور

asdasd
کد خبر : ۴۲۶۶۷۷

رئیس سازمان ثبت احوال کشور از ارائه خدمات این سازمان در ۲۰۰ هزار نقطه از کشور خبر داد و گفت: درحال حاضر در ثانیه بیش از ۱۰ هزار درخواست پاسخ داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حمید درخشان‌نیا رئیس سازمان ثبت احوال کشور امروز دوشنبه (17 آبان) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال استان زنجان اظهار کرد: مسئولیتی که در اختیار افراد قرار می‌گیرد همچون امانتی از سوی شهیدان است.

وی با اشاره به وظایف ثبت احوال و رسالت های این سازمان خاطرنشان کرد: استان زنجان در شاخص‌ها و معیارهای تعریف شده این سازمان از رتبه خوبی برخوردار است.

این مقام مسئول به روحیه برادری و همدلی در سازمان ثبت احوال کشور اشاره کرد و یادآور شد: امروز فرصت مناسبی برای توسعه کشور فراهم شده و لازم است تا از این فرصت برای دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده تلاش کرد.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور به برنامه های اجرایی امسال این سازمان اشاره کرد و با یادآوری اینکه در این عرصه بسیار موفق عمل کرده ایم، ادامه داد: برنامه ریزی برای حرکت هدفمند برای سال های آتی هم در دستور کار است.

ارائه خدمات سازمان ثبت احوال در ۲۰۰ هزار نقطه کشور

درخشان‌نیا با بیان اینکه نظم و انظباط یکی از مولفه های مورد تاکید در این سازمان است، ادامه داد: این مسئله در سازمان ثبت احوال از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی به مساله تکریم ارباب رجوع و مقابله با بی توجهی و بی احترامی اشاره کرد و گفت: امروز پایگاه اطلاعات جمعیت کشور بسیار دقیق عمل کرده و این آمار مبنای تصمیمات مسئولان تصمیم ساز کشور است.

به گفته وی، سازمان ثبت احوال کشور به عنوان مهمترین ارگان در دولت الکترونیک مطرح است که موجب رشد و توسعه کشور می شود.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور اظهار کرد: در سطح کشور و از طریق 200 هزار نقطه به مردم خدمات ثبت احوال ارائه و امروز در ثانیه بیش از 10 هزار درخواست پاسخ داده می‌شود.

به گفته وی در حال حاضر بیش از 120 دستگاه به این پایگاه متصل است و این خدمات به مکانیزه شدن ثبت احوال به تکنولوژی روز به جلو حرکت می کند.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات احد جودی مدیرکل سابق استان زنجان، سید علی شفیعی به عنوان مدیرکل جدید ثبت احوال استان زنجان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز