خبرگزاری کار ایران

تاج گردون در غرفه ایلنا مطرح کرد:

تندروهای داخلی از پیروزی دونالد ترامپ خوشحال شده‌اند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: به نظرم می‌آید تندروهای داخلی از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خوشحال شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس کمیسیون مجلس نهم و دهم در واکنش به این سئوال که ارزیابی‌تان از پیروزی ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و واکنش‌های داخلی کشورمان به این موضوع چیست، اظهار داشت: به نظرم تندروهای داخلی از پیروزی ترامپ خوشحال هستند. 

غلامرضا تاج‌گردون در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات کشور در مصلی تهران به خبرنگار ایلنا گفت: پیروزی ترامپ تاثیراتی را بر برجام می‌گذارد و اینکه بگوییم بی‌تاثیر است را قبول ندارم اما درا ین بین به نظرم می‌آید تندروهای داخلی ایران از پیروزی ترامپ جمهوری‌خواه خوشحال هستند.

وی گفت: برجام روند خاص خود را دارد و از الان نمی‌شود گفت که پیروزی ترامپ تا چه حد می‌تواند بر اجرایی شدن یا نشدن برجام اثر بگذارد اما می‌توانیم بگوییم که برخورد ترامپ در ارتباط با موضوعات مختلف بستگی به روابط وی با کشورهای اروپایی دارد.

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی افزود: قبل از اجرایی شدن برجام تمهیدات لازم برای ادامه روند برجام در صورت پیروزی ترامپ اندیشیده شده و باید منتظر آینده باشیم.

تاج‌گردون گفت: اگر ترامپ و دولت وی خواستار اجرایی نشدن برجام باشند ما ضرر چندانی نمی‌کنیم اما این کشورهای اروپایی هستند که باید به فکر تدابیر لازم خود برای ارتباط با ایران باشند.

وی گفت: به نظرم می‌آید ترامپ خطر چندانی برای ایران در حوزه‌های مختلف نداشته باشد، اگرچه ما روابط سیاسی با آمریکا نداریم.

کد خبر : ۴۲۷۳۹۲