خبرگزاری کار ایران

به منظور افتتاح چند طرح عمرانی؛

معاون اول ریاست‌جمهوری فردا به کرمان سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۴۸۱

معاون اول ریاست جمهوری فردا دوشنبه جهت بازدید و افتتاح چند طرح اقتصادی به کرمان سفر می کند.

به گزارش ایلنا، کرمان صبح فردا دوشنبه میزبان اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری و تنی چند از وزرای دولت است تا ضمن بازدید از پروژه‌های در دست اقدام استان، چند پروژه اقتصادی و عمرانی را افتتاح کنند.

بر اساس این گزارش جهانگیری در سفر دو روزه خود به استان کرمان با حضور در شهرستان سیرجان مجموعه ورزشی گل گهر را که با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال و با وسعت ۳۹ هزار مترمربع احداث شده است، افتتاح خواهد کرد.

‎همچنین پروژه گندله‌سازی شماره ۲ مجتمع معدنی و صنعتی گل‌گهر با ۱۰۰ هزار مترمربع زیربنا و با ظرفیت پنج میلیون تن فردا به بهره برداری خواهد رسید.

‎لازم به ذکر است برگزاری جلسه کمیته توسعه و برنامه ریزی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در روز سه شنبه، اجرای ۲۰۰ هکتار طرح گلخانه ای در کشت و صنعت جیرفت با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار، افتتاح پروژه گازرسانی به جیرفت و عنبرآباد، پروژه های آبرسانی به ۳۴ روستای این شهرستان از اعم برنامه های جهانگیری و هیات همراه وی در کرمان است.

‎افتتاح پروژه تیتانیوم کهنوج و نیز نیروگاه سیکل ترکیبی شوباد کهنوج از دیگر پروژه هایی است که معاون اول رئیس‌جمهور در این سفر افتتاح خواهد کرد. همچنین کارخانه کانه آرایی با یک هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال و ۳۳ میلیون یورو سرمایه‌گذاری که برای ۵۲۵ نفر اشتغال‌زایی می‌کند در سفر معاون اول رئیس جمهوری کلنگ زنی می شود.

‎شایان ذکر است وزرای نیرو، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون سازمان برنامه و بودجه و تنی چند از معاونان وزرای دولت در این سفر معاون اول رئیس جمهوری را همراهی می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز