خبرگزاری کار ایران

با انتشار بیانیه‌ای؛

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فردیس اعلام موجودیت کرد

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۶۸۶

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فردیس طی بیانیه‌ای موجودیت خود را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم” (رعد-۱۱).

خداوند برای قومی تغییر ایجاد نمی‌کند تا اینکه خودشان باعث تغییر شوند.

با یاری پروردگار متعال و استعانت از ائمه اطهار علیهم السلام، بدین وسیله شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان فردیس به عنوان نهادی متشکل از نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب حاضر در شهرستان، با پایبندی و اعتقاد راسخ به اصول قانون اساسی که حاصل خون شهداست و با پافشاری بر آرمان‌های اصلاح طلبانه یکصد ساله مردم این سرزمین از صدر مشروطیت تا انقلاب اسلامی، جهت ایفای نقشی تاثیرگذار در عرصه سیاسی اجتماعی شهرستان اعلام حضور می‌نماید.

ما نمایندگان حاضر در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان فردیس ایمان داریم که تکرار مجدد ائتلاف و همراهی رخ داده در ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ تنها راه حفظ عقلانیت در عرصه قانونگذاری و تصمیم گیری است. نگاهی به قبل از ۲۴ خرداد ۹۲ روزهای سختی را برای ملت ایران نشان می دهد. در عرصه اقتصادی رکود تورمی، توزیع نابرابر ثروت، رانت خواری، بیکاری گسترده و فقر، در حوزه ی اجتماعی، پایمال شدن روزافزون اخلاقیات و قانون گرایی، رواج دروغگویی و لمپنیزم و خشونت، وضعیت را از نگاه ناظران، به مرز هشدار رسانده بود.

فردیس، به عنوان شهری نوپا در تقسیمات کشوری از این آسیب ها به دور نبوده و با فقر زیر ساختی موجود در سطح شهرستان نیازمند توجهات و مطالبات ویژه ای است که می بایست پیگیری شود و این ممکن نیست مگر در سایه همکاری و وحدت که لازمه امور است. از این رو با تاکید مجدد بر آرمان‌های اصلاحات، بدین وسیله درخواست خود را خطاب به تمامی شخصیت‌ها و جریان‌های سیاسی اصلاح‌طلب حاضر در شهرستان برای همدلی، هم راهی و اتحاد در رسیدن به اراده واحد سیاسی اعلام می‌کنیم.

لازم به ذکر است در اولین جلسه رسمی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات فردیس که با حضور نمایندگان احزاب فعال در این شهرستان شامل انجمن اسلامی معلمان، اعتماد ملی، ندای ایرانیان، کارگزاران سازندگی، اتحاد ملت ایران اسلامی و مجمع ایثارگران اصلاح طلب برگزار شد، حزب اتحاد ملت ایران اسلامی به عنوان اولین ریس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان فردیس انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز