خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

هلاکت یک قاچاقچی و کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۴۲۸۷۸۰

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح و دستگیری چهار عضو باندهای مواد مخدر در درگیری های یگان‌های عملیاتی پلیس با سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش ایلنا از زاهدان سردار "حسین رحیمی" اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان "مهرستان" با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، طی چند هفته گذشته از فعالیت یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه مواد مخدر را از مناطق شرقی به استان‌های مرکزی کشور جا به جا می کردند، باخبر شدند.

وی با بیان اینکه بامداد امروز اعضای این باند مسلح در حالی که با یک دستگاه وانت نیسان در محور "مهرستان - ایرانشهر" اقدام به جا به جایی مواد مخدر می کردند ،توسط پلیس شناسایی شدند، افزود: راننده خودرو با مشاهده یگان‌های عملیاتی پلیس با انجام حرکات مخاطره آمیز قصد فرار داشت که پس از برخورد با یک دستگاه خودروی عبوری متوقف و سرنشینان آن بلافاصله به صورت مسلحانه با ماموران درگیر شدند.

سردار رحیمی گفت: در این درگیری مسلحانه که حدود نیم ساعت ادامه داشت، ماموران ضمن دستگیری دو قاچاقچی حرفه ای که در درگیری با یگان های عملیاتی پلیس زخمی شده بودند، دو قبضه سلاح کلاش به همراه 872 کیلو تریاک را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به درگیری مسلحانه دیگر ماموران پلیس با سوداگران مرگ، اظهار داشت: پس از رصد چند روزه اعضای یک باند مسلح مواد مخدر، خودرو تویوتا متعلق به این باند در منطقه "آب انار" شهرستان سراوان توسط پلیس شناسایی شد.

سردار رحیمی افزود: اعضای این باند مسلح که تصور نمی کردند، توسط ماموران نیروی انتظامی شناسایی شوند پس از ورود به کمین یگان های عملیاتی و تکاوری،با آن ها درگیر شدند که ماموران ضمن به هلاکت رساندن یکی از قاچاقچیان، دو عضو دیگر این باند را دستگیر و در پاکسازی منطقه، 510 کیلو حشیش به همراه دو قبضه سلاح کلاش و مقادیر متنابهی مهمات را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری یک قاچاقچی مسلح دیگر در شهرستان خاش خبر داد و اظهار داشت: این قاچاقچی مسلح که با یک دستگاه وانت در حال جا به جایی مواد مخدر بود، به صورت مسلحانه با ماموران پلیس درگیر و پس از ناتوانی در برابر آتش پرحجم پلیس دستگیر شد و ماموران در بازرسی از خودرو وی 250 کیلو تریاک کشف کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز