خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به ایلنا خبر داد:

آماده‌باش کامل سازمان مدیریت‌بحران تا پایان پیاده‌روی اربعین

رئیس‌سازمان مدیریت بحران‌کشور با بیان اینکه آماده باش مدیریت بحران برای اربعین تا بازگشت موج زائران از کشورعراق ادامه خواهد داشت،گفت: سازمان‌مدیریت‌بحران تمام امکانات و توان خود را برای خدمت به زائران عتبات به کار گرفته است .

اسماعیل نجار در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص تدابیر سازمان مدیریت بحران کشور برای راهپیمایی بزرگ اربعین گفت: برابر تصمیمات اتخاذ شده قرارگاه اربعین تحت نظر وزارت کشور فعالیت می کند و در همین راستا وظایفی برعهده این سازمان گذاشته شده است.

معاون وزیر کشور ادامه داد: تأمین ایمنی و افزایش آمادگی شهرهای مرزی کشور از جمله وظایفی است که برعهده سازمان مدیریت بحران است.

اسماعیل نجار

 نجار با بیان اینکه آماده‌باش مدیریت بحران برای مراسم اربعین تا باز گشت موج زائران از کشور عراق ادامه خواهد داشت، گفت: مدیریت بحران تمام امکانات و توان خود را برای خدمت به زائران عتبات به کار بسته است .

رئیس سازمان مدیریت بحران‌کشور افزود:تیم‌های مدیریت بحران در استان‌های ایلام و خوزستان از مدتی قبل به حالت آماده‌باش کامل در آمده و تجهیزات مورد نیاز نیز در اختیارشان قرار گرفته تا در صورت بروز حوادث احتمالی از آمادگی  قابل قبولی بر خوردار باشند.

کد خبر : ۴۲۹۵۳۰