خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه قدس گیلان خبر داد:

ریشه‌کن‌سازی بیماری نیوکاسل طیور با همکاری‌سازمان بسیج و دامپزشکی گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۶۲۵

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: سازمان بسیج با همکاری دامپزشکی قصد دارد بیماری نیوکاسل در طیور را ریشه‌کن کند.

به گزارش ایلنا از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، برنامه‌ها و فعالیت های این روز را تشریح کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان گلباران مزار شهدا، اهدای 130 واحد مسکن مددجویی به نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد را از دیگر برنامه‌ها بیان کرد و گفت: حضور راهیان نور دانش‌آموزی، نمایشگاه عکس بسیج، کارگاه آموزشی، فراخوان بهترین خاطره از دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

وی دیدار فرماندهان با نماینده ولی فقیه در گیلان، برگزاری تجمع روز اربعین در پنج شهر استان، تجمع هیات‌های عزاداری، حضور رزمندگان و نخبگان بسیجی با گفتمان انقلابی، صبحگاه مشترک مدارس آموزش و پرورش، مسابقات ویژه خواهران، برپایی‌نمایشگاه عفاف و حجاب را از برنامه‌های هفته بسیج توسط سپاه قدس گیلان عنوان کرد.

این مسئول به شیوع بیماری نیوکاسل در طیور کشور اشاره کرد و افزود: سازمان بسیج با همکاری دامپزشکی قصد دارد بیماری نیوکاسل را ریشه‌کن کند.

عبدالله‌پور با بیان اینکه بسیج برای برطرف کردن مشکل درمانی مردم سراوان وارد عمل شده است، خاطرنشان کرد: موضوع محیط زیست به مرزهای بحرانی رسیده و با توجه به وجود مشکلات در این منطقه، بسیج در منطقه به مشکلات درمانی مردم سراوان رسیدگی می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان به نقش بسیج در از بین بردن آفت زیتون رودبار اشاره کرد و متذکر شد: با توجه به اینکه 80 درصد معیشت مردم رودبار از تولید زیتون تأمین می‌شود، با همکاری جهاد کشاورزی طرح‌هایی را برای از بین بردن آفت زیتون اجرایی می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز