خبرگزاری کار ایران

سردار گودرزی خبر داد:

کشف 8 میلیارد ریال کالای قاچاق در فارس

فرمانده انتظامی فارس گفت: ماموران انتظامی چند محموله قاچاق به ارزش 8 میلیارد و 50 میلیون ریال در شهرستان‌های استان‌های فارس کشف کردند.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ‌دوم احمد علی گودرزی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان ممسنی در حین اجرای طرح ایست و بازرسی از خودروها به 2 دستگاه تریلر و اتوبوس شک و آنها را متوقف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از این 2 وسیله نقلیه، 222 کارتن اسباب‌بازی، 504 عدد انواع نوشیدنی و آب‌میوه خارجی، ‌20بسته چای، 28 کارتن خلال شکلاتی به ارزش چهار میلیارد و 100میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان‌ فارس افزود: ماموران انتظامی شهرستان کازرون، ‌هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده بوشهر به سمت کازرون به یک دستگاه تریلر اسکانیا شک و آن را متوقف و در بازرسی از این تریلر که حامل یک کانتینر شامل 282 بسته (بندل) قفسه فروشگاهی قاچاق به ارزش تقریبی یک‌میلیارد و 600 میلیون ریال بود، کشف شد.

گودرزی اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان گراش نیز هنگام کنترل خودروهای عبوری در اطراف این شهرستان از یک دستگاه خودرو تریلر 21 تن و 200 کیلوگرم برنج قاچاق به ارزش تقریی یک میلیارد و 300 میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این استان همچنین در چارچوب اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مطلع شدند فردی در یکی از واحدهای مسکونی خیابان های جنوبی شیراز اقدام به دپوی کالای قاچاق از نوع پارچه کرده است.

وی ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضایی از مکان مورد نظر بازرسی و چهار هزار و 745 متر پارچه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 50 میلیون ریال از انباری این واحد مسکونی کشف کردند.

گودرزی بیان کرد: در ارتباط با این کالاهای مکشوفه، 4 قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند و 4 دستگاه وسیله نقلیه متعلق به آنها که حامل این محمولههای قاچاق بودند نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

کد خبر : ۴۲۹۸۲۹