خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران اصفهان:

قانون استادی شاگردی برگشت به عصر حجر است

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۴۳۵

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران اصفهان گفت: متأسفیم از کسانی که مشکلات را می‌دانند اما دیواری کوتاه‌تر از کارگران ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، علی یزدانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دغدغه اصلاح قانون کار را داریم، اظهار کرد: متأسفانه به جای اصلاح به سمت تخریب قانون رفتند.

وی افزود: اگر می‌گویند بحث قانون کار و کارگران برایشان مهم است، چرا همواره کارگران بدهکارند، حتی بحث ماده 41 که حداقل‌ها در آن مطرح‌شده را نیز توجه نمی‌کنند. می‌خواهند قانونی تحت عنوان استادی شاگردی بیاورند که برگشت به عصر حجر است.

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران اصفهان اضافه کرد: متأسفیم از کسانی که مشکلات را می‌دانند اما دیواری کوتاه‌تر از کارگران ندارند.

یزدانی تصریح کرد: دولت دارد با منابع ملی حقوق کارگران را می‌دهد ولی می‌خواهند صندوقی را که تا 90 درصد نمی‌تواند حقوق پرسنلش را بدهد ادغام کنند. طرح تحول نظام سلامت وزارت بهداشت چاهی است که اگر همه منابع کشور هم داخل آن ریخته شود، تمام نمی‌شود.

فتح‌الله شاه زمانیان، رئیس کانون بازنشستگان کارگری استان اصفهان نیز گفت: چندین سال است که در سازمان تأمین اجتماعی حقوق‌ها به صورت پلکانی بالا نمی‌رود و افرادی که بازنشسته شده‌اند، شاگردانشان حقوق بالاتری نسبت به آنها می‌گیرند، بنابراین باید طرح همسان‌سازی اجرا شود.

وی اضافه کرد: در هشت سال دولت آقای احمدی‌نژاد، هشت مدیر بر سازمان تأمین اجتماعی آمدند. این کار در تاریخ سابقه ندارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز