خبرگزاری کار ایران

در بازدید از کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مطرح شد؛

تاکید نماینده بابل بر پیگیری مشکلات بازنشستگان

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۴۸۷

نماینده مردم بابل در مجلس به اتفاق اعضای شورای هماهنگی رفاه از کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان بابل بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات کانون بازنشستگان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از بابل ، دراین دیدار اعضای هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گزارشی از مسائل و مشکلات اعضای 8500نفری کانون ارائه نمودند و خواستار توجه به مشکلات معیشتی و رفاهی بازنشستگان شدند.

حسن نیاز آذری نماینده بابل پس از استماع گزارش کانون بازنشستگان گفت: مشکلات و مسائل بازنشستگان کشور در شرایطی هست که بصورت فراقوه ای و با تعامل دولت و مجلس در سطح عالی رسیدگی شود.

نماینده بابل با ابراز نگرانی از امور معیشتی و رفاهی بازنشستگان افزود در جلسه جداگانه شورای هماهنگی رفاه استان مازندران و شهرستان بابل تصمیمات حمایتی برای امور رفاهی و درمانی و اخذ تسهیلات بانکی برای بازنشستگان شریف مصوب شد که انشاالله با پیگیری دستگاه های اجرایی وشورای هماهنگی رفاه شهرستان عملیاتی خواهد شد.

نیازآذری که پس از دیدار هفته پیش خود با کانون بازنشستگان فرهنگیان بابل این بار با کانون بازنشستگان کارگری و مستمری بگیران تامین اجتماعی دیدار داشت بر رسیدگی بر مشکلات بازنشسگان تاکید کرد.

نیازآذری افزود بازنشستگانی که سالها برای کشور خدمت کردند نباید فراموش شوند و علاوه بر دولت شهرداری ها هم برای بازنششگان شهر اماکن رفاهی تاسیس نمایند.

نماینده بابل با انتقاد از کم توجهی به بازنشستگان تصریح کرد علیرغم اینکه مشکلات و هزینه های بازنشتگان در دوران پس از خدمت بیشتر می شود اما آنان با کاهش درآمد و فشارهای مضاعف زندگی مواجه هستند و ضرورت دارد نظام برای رفاه حال بازنشستگان فکری اساسی و زیربنایی بنماید

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز