خبرگزاری کار ایران

نماینده سبزوار در گفت وگو با ایلنا:

قانون در کشور نباید جزیره‌ای اعمال شود

asdasd
کد خبر : ۴۳۰۸۳۷

نماینده مردم سبزوار در رابطه با لغو سخنرانی علی مطهری و متفاوت بودن قانون در مشهد نسبت به بقیه شهرها گفت: قانون در تمام کشور باید یکنواخت اعمال شود و برای همه انسان ها به صورت یکسان باشد.

علی سبحانی‌فر در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: لغو سخنرانی علی مطهری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی قابل پیگیری است و نباید اقدامی که به صورتی قانونی صورت گرفته است، مورد قانون‌شکنی قرار بگیرد و از آنجایی که این سخنرانی تمام مسیرهای قانونی را طی کرده بود با این حال با عدم برگزاری مواجه شد که دلایل آن در حال بررسی است.

وی با بیان اینکه انتظار و خواسته مردم این است که قانون در تمام زمینه‌ها به صورت یکسان اعمال شود، ادامه داد: آزادی های مشروط و قانونی نباید از مردم سلب شود و این قضیه در مشهد و برای مردم این شهر نیز مصداق دارد.

نماینده مردم سبزوار با اشاره به اینکه محوریت و موضوع سخنرانی علی مطهری درباره تحلیل واقعه کربلا بوده است، تصریح کرد: این سخنرانی در غالب مراسم عزاداری در یک فضای بسته و با تعداد محدود بوده است و با توجه به اینکه مراحل قانونی را طی و مجوزهای لازم را دریافت کرده بود اما متاسفانه روز گذشته اقدامی متفاوت با دیگر شهرها در مشهد اتفاق افتاد.

وی با تاکید به اینکه مسائلی از این قبیل در مشهد تکرار شده و ذهنیت خوبی را در مردم ایجاد نکرده است، ادامه داد: در این راستا مسئولان زیربط باید عزم جدی را اتخاذ کنند و نسبت به این قضیه که تنها یک نفر و یک مجموعه نمی‌تواند تصمیم گیرنده باشد، اجزای مختلف نظام این موضوع را در مشهد حل و ساماندهی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز