خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

شکایت بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد از جهاد کشاورزی استان

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۶۱۵

معاون بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد از شکایت این نهاد از سازمان جهادکشاورزی این استان به دستگاه قضایی خبرداد و تاکید کرد تا حصول نتیجه، شکایات خود را پیگیری می‌کند.

سید منوچهر فتاحیان به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از هشت فرزند بیکار شهید و جانباز تحت پوشش بنیاد شهید این استان در آزمون خود خودداری که منجر به شکایت ما از این سازمان شده است.

وی با انتقاد از مسئولان سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: براساس قانون، سازمان جهادکشاورزی این استان در آزمون استخدامی سال گذشته برگزار و متاسفانه از جذب سهمیه بنیاد شهید استان در این آزمون خودداری کرد.

معاون بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد افزود: باوجود تمامی پیگیری‌های اداری، متاسفانه سازمان جهاد کشاورزی استان حاضر به پذیرش سهمیه استخدامی هشت نفر فرزند بیکار شهید و ایثارگر نشد و اکنون پرونده شکایت ما از آن سازمان در دستگاه قضایی باز است.

فتاحیان با تشریح پاسخ مسئولان سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در این ارتباط، اظهار داشت: مسئولان این سازمان می‌گویند ما آزمون برگزار کرده و براساس نمره علمی استخدام کرده ایم.

وی‌گفت: استدلال مسئولان سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد مورد تائید ما نیست زیرا سهمیه بنیاد شهید خارج از سهمیه آزمونی است و ربطی به این سهمیه ندارد.

معاون بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد افزود: براساس مصوبه دولت، سهمیه بنیاد شهید از آزمون های استخدامی برای هر دستگاه اجرایی 30 درصد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز