خبرگزاری کار ایران

محمودزاده خبر داد:

تذکر نماینده مردم مهاباد به سه وزیر دولت

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی به وزرای جهاد کشاورزی، نفت و وزیر کشور تذکر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از مهاباد، جلال محمودزاده در تذکری شفاهی خطاب به وزیر نفت گفت: استان آذربایجان‌غربی از استان‌های محروم در زمینه گازرسانی به روستاها است و متأسفانه در این زمینه کم‌کاری شده لذا با سرد شدن هوا مردم این منطقه خصوصاً روستاهای مهاباد با کمبود شدید سوخت و گاز مایع روبرو شده‌اند و لازم است شرکت نفت نسبت به تأمین گاز مایع و سوخت روستائیان اقدام کند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی همچنین در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی‌ نیز گفت: وظیفه مهم تنظیم بازار و صادرات و واردات محصولات کشاورزی به عهده این وزارتخانه است اما هنوز درباره صادرات محصولات مازاد کشاورزی به خارج از کشور اقدام جدی صورت نگرفته است.

محمودزاده با بیان اینکه سیب‌زمینی‌ کاران، چغندرکاران، برنج‌کاران و تولیدکنندگان سیب درختی با مشکل اساسی مواجه شده‌اند، افزود: علیرغم اینکه فصل کشت در مناطق سردسیر رو به اتمام است اما وزارت جهاد کشاورزی در زمینه تامین تسهیلات بانکی کشاورزی اقدامی انجام نداده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس همچنین در پایان خواستار توجه وزیر کشور به تقسیمات کشوری در این منطقه و تسریع در تبدیل شدن روستای گوگتپه به شهر شد.

کد خبر : ۴۳۱۸۰۶