خبرگزاری کار ایران

دادستان سمنان خبر داد:

دستگیری 3 نفر از عوامل حادثه قطار در سمنان/ بازجویی از مظنونین حادثه

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۳۱۸

دادستان مرکز استان سمنان از بازداشت 3 عامل برخورد دو قطار مسافربری در ایستگاه هفت خوان خبر داد و گفت: این افراد برای بازپرسی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع داده شده اند.

به گزارش ایلنا، حیدر آسیابی با اشاره به بازداشت ۳نفر از عوامل برخورد دو قطار مسافربری در سمنان، گفت: فعلا نمی‌توان درباره سهم داشتن این افراد در حادثه قطار مستقیما اظهار نظر کرد لذا باید تا طی مراحل قانونی منتظر ماند.

وی اظهار داشت : پیرو دستور رئیس قوه قضائیه و دادستان کل کشور در رابطه با پیگیری این حادثه، دادستانی با قاطعیت و بدون فوت وقت به این موضوع ورود کرد و شب گذشته با اعطای نیابت از سوی شعبه سوم دادسرای مرکز استان سمنان به دادستان شاهرود دستور شناسایی عوامل و مقصرین این حادثه صادر شد.

دادستان مرکز استان سمنان همچنین گفت: در جریان رسیدگی به این پرونده سه نفر از عاملان شامل مسئول مرکز کنترل فرماندهی راه آهن شمال شرق (۱) کشور که در شاهرود مستقر است، مسئول مرکز کنترل خطوط و مسئول شیفت مرکز کنترل بازداشت شدند.

آسیابی هویت این افراد را فاش نکرد.

برخورد دو قطار مسافربری در ایستگاه هفت خوان روز گذشته به جراحت ۱۰۳ نفر و مرگ ۴۵ نفر منجر شد که عامل این حادثه از سوی راه آهن جمهوری اسلامی ایران یخزدگی سیستم و خطای انسانی در هنگام تعویض شیفت عنوان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز