خبرگزاری کار ایران

مدیر اورژانس گیلان خبر داد:

امداد رسانی به بیش از ۵۰۰ گیلانی در سه روز گذشته / ۲۰حادثه برا اثر برف روزهای اخیر گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۳۲۹۰۷

اورژانس ۱۱۵ گیلان در سه روز آخر هفته به ۵۰۰ نفر، در کل استان امداد رسانی کرد که در نتیجه ۷۰ تن در بیمارستان های استان بستری شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، حمید محمدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان  بیان داشت: ۵۸ پایگاه شهری و جاده ای در استان گیلان به همراه ۴۰۰ پرسنل فوریتهای پزشکی، مجهز به ۱۰۰دستگاه آمبولانس در ۲۴ ساعت آماده امدادرسانی به هموطنان مان هستند.

مدیر اورژانس گیلان در ارتباط با ماموریت های مربوط به برف و یخبندان گفت: ۲۰ مورد از ماموریتهای اورژانس گیلان، در این مدت منحصرا، مربوط به سقوط از ارتفاع هنگام برف روبی، لیزخوردگی در اثر برف و یخبندان و نیز انتقال مادران باردار بوده است.

وی افزود: مصدومین پس از انجام مراقبت های لازم توسط تیم های فوریتهای پزشکی به مراکز بهداشتی درمانی انتقال یافتند.

محمدی گفت:  خوشبختانه دو ماموریت از فوریتهای پزشکی در یک روز در ارتباط با انتقال دو مادر باردار بود که با لطفا پروردگار موفق به انجام موفقیت آمیز آن شدیم.

مدیر اورژانس گیلان افزود: این دو اتفاق در دو روستا از توابع فومن و رودسر روی داد، که دو مادر باردار به علت برف و یخبندان قادر به انتقال به بیمارستان نبودند که هر دو با موفقیت توسط تیم های فوریت های پزشکی به بیمارستان های امام حسن مجتبی فومن و شهید انصاری رودسر انتقال داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز