خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش خبر داد:

افتتاح سامانه شبیه‌ساز آبگرفتگی کمپارتمنت در بندر انزلی

asdasd
کد خبر : ۴۳۳۱۶۲

سامانه شبیه‌ساز آبگرفتگی کمپارتمنت صبح امروز با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در مجموعه آموزشی شهید نامجوی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا در حسن‌رود افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از بندر انزلی، سامانه شبیه‌ساز آبگرفتگی کمپارتمنت صبح امروز با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در مجموعه آموزشی شهید نامجوی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا در حسن‌رود افتتاح شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به رهنمودهای امام(ره) مبنی بر اینکه تحریم‌ها نعمت است، اظهار کرد: زمانی که انسان نیازمند باشد ابتدا ساده‌ترین راه که خریداری و واردات است را انتخاب می‌کند اما وقتی تحریم می‌شود خلاقیت و ابتکار پای کار می‌آید.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری به ساخت تجهیزات نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور اشاره کرد و افزود: ناوشکن‌های جماران و دماوند، ناو موشک‌انداز پیکان، زیردریایی فاتح در داخل ساخته شدند.

وی با بیان اینکه وسایل کمک آموزشی و شبیه‌سازها در فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) نداجا طراحی و ساخته شده است، تصریح کرد: به‌روزرسانی تجهیزات کمک آموزشی برای دانش‌آموزان در حال آموزش و تربیت مهم است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش بر تأمین نیازمندی وسایل کمک آموزشی با استفاده از علم و دانش داخلی تأکید کرد و گفت: دانش‌آموزان بسیاری وسایل کمک آموزشی و شبیه‌سازها را با کمک استادان خود ساختند و شعار ما می‌توانیم را مشاهده می‌کنیم.

وی، تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان را در راستای به‌کارگیری خلاقیت و ابتکار جوانان دانست و خاطرنشان کرد: افراد دارای علم و دانش نیازمندی‌های جامعه را بررسی کرده و با خلاقیت و نوآوری علمی آنها را می‌سازند.

سیاری با اشاره به اینکه ساخت وسایل کمک آموزشی و شبیه‌سازها سبب بی‌نیازی از واردات این تجهیزات شده است، بیان کرد: پای کار آمدن خلاقیت و ابتکار جوانان بسیار مهم است.

این مسؤول، بر توجه به مراکز آموزشی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و یادآور شد: مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا یکی از مهم‌ترین مراکز آموزشی محسوب می‌شود و نزدیک به 70 درصد از کارکنان نیروی دریایی در این مرکز آموزش می‌بینند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه تربیت و آموزش دانش‌آموزان بسیار مهم است، اظهار کرد: اکنون آموزش‌ها را نمی‌توان بر مبنای گذشته ارائه کرد زیرا تربیت و آموزش تفاوت پیدا کرده و با استفاده از فناوری و امکانات روز باید آموزش‌ها داده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز