خبرگزاری کار ایران

نماینده گچساران و باشت در مجلس:

قیم مردم نیستم؛ به هیچکس هم اجازه نمی‌دهم قیم مردم باشد

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که هیچ‌گاه به خود اجازه نمی‌دهد قیم مردم باشد و به هیچکس هم اجازه نمی‌دهد که قیم مردم باشد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، غلامرضا تاج گردون در همایش یاوران وقف در سالن کتابخانه مرکزی یاسوج گفت: به هر دلیل نام استان ما شده کهگیلویه و بویراحمد، هیچگاه طرف بحث تغییر نام نبوده و نیست. 

وی افزود: هیچ‌گاه به خودم اجازه نمی‌دهم که قیم مردم باشم و به هیچ کس هم اجازه نمی‌دانم که کسی بخواهد قیم مردم باشد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من گفتم، اسم استان را نگذارید دنا که بعد سمیرم بگویند، دنا متعلق به ما است، اظهار داشت: نگذارید زاگرس که بعد دیگران بگویند زاگرس متعلق به ما است. 

تاج گردون گفت: من «واو» کهگیلویه و بویراحمد هستم و به آن احترام می‌گذارم و تاکنون هم هیچ بی‌احترامی به کهگیلویه و بویراحمد نکرده‌ام.

وی افزود: به من حق بدهید، که از این «واو» دفاع کنم. من می‌گویم به این واو احترام بگذارید، آیا این حرف خلاف شرع است؟ برخی نخوانده در این باره حرف زدند.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: من نگران جامعه هستم، آسیب‌های اجتماعی هر روز بیشتر می‌شود و با کارکردهای اجتماعی و مدیریتی نباید آسیب‌های اجتماعی را بیشتر کرد.

تاج گردون افزود: هر گاه با یک غده چرکین روبرو هستیم باید با حرف نو و گفتمان نو مسئله غده را حل کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روزی زیر یک درصد اعتبار داشتیم، اما الان نگران نیستم به این دلیل می‌باشد که اعتبارات ما ۲/۵ درصد است.

وی گفت: سه برابر وسعت و جمعیت ما اعتبار داریم، از این حیث نگران نیستم، پول هست اما نمی‌گویم خیلی هست، اما هست.

تاج گردون افزود: خیلی نگران توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد نیستم، در گذشته همیشه اعتبارات استان یکی مانده به آخر بود و یا آخر بوده، اما اکنون اعتبارات ۱۷ استان از ما کمتر است.

کد خبر : ۴۳۳۲۹۱