خبرگزاری کار ایران

در حاشیه جلسه شورای اداری خراسان رضوی؛

روحانی عملیات اجرایی چند طرح و پروژه استانی را افتتاح کرد

چند طرح و پروژه استانی روز پنجشنبه و در حاشیه جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی با دستور حجت‌الاسلام حسن روحانی به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش ایلنا؛ در این مراسم پروژه‌های باند دوم محور مهنه- گناباد، باند دوم محور بجستان – فردوس، توسعه پست ۴٠٠ کیلو ولت نیشابور، پست ١٣٢/٢ کیلو ولت شهرک صنعتی چناران و خط تغذیه آن، پست ١٣٢/٢ کیلو ولت فارمد و خط تغذیه آن در مشهد، پست ١٣٢/٢ کیلو ولت شهر چناران و افزایش ظرفیت پست شهرک صنعتی خیام نیشابور، افتتاح شدند.

عملیات اجرایی بیمارستان ۵۴٠ تختخوابی در حاشیه شرق مشهد نیز که ازجمله طرح‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان خراسان رضوی است؛ با اعتباری بالغ بر ٢٧٠ میلیارد تومان آغاز شد.

افتتاح مزرعه مرغ مادر گوشتی دیزباد نیشابور، افتتاح گلخانه تولید گل رز در چناران، افتتاح کارخانه جوجه کشی مرغ مادر و بهره برداری از شبکه آبیاری تحت فشار در سطح ٧٠ هکتار از اراضی در فریمان، طرح‌های وزارت جهاد کشاررزی برای این استان است.

همچنین افتتاح کارخانه اسید سیتریک جوین در سبزوار، بهره برداری از طرح تولید پلی استایرن مقاوم و معمولی و افتتاح طرح تولید کلیدهای مینیاتوری در مشهد از پروژه‌های انجام شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری بخش خصوصی در استان خراسان رضوی است.

 در این مراسم همچنین ٨ مجتمع آبرسانی روستایی در قالب ۶٢ روستا در استان‌های سمنان، کرمانشاه و خراسان شمالی با دستور رییس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

در این راستا در استان سمنان آبرسانی به ٢۵ روستا با جمعیت ١۵۵٧۵ نفر و اجرای ٩٩ کیلومتر خط انتقال، مخازن ذخیره و ایستگاه پمپاژ، در استان کرمانشاه آبرسانی به ٨ روستا با جمعیت ١۶۶٩ نفر و اجرای ١٣ کیلومتر خط انتقال و ١۵ کیلومتر شبکه توزیع برق و در استان خراسان شمالی آبرسانی به ٢٩ روستا با جمعیت ١۴۴٢٠نفر و اجرای ۶. ۵ کیلومتر خط انتقال و ١٢ کیلومتر شبکه توزیع برق به انجام خواهد رسید.

کد خبر : ۴۳۳۷۳۳