خبرگزاری کار ایران

با ادامه اعتراضات کارگری؛

کارگران آلومینیوم دست از کار کشیدند/ روند تولید کارخانه در وضعیت بحرانی قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۵۴۲

به دنبال تجمع صبح دیروز کارگران این شرکت بزرگ تولید آلومینیوم و محقق نشدن مطالبات و خواسته‌های کارگران معترض، تمامی کارگران در محل کار خودشان حاضر شده اما دست از کار کشیده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، یکی از کارگران معترض در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: خریدار شرکت هیچ توجهی به مطالبات و خواسته‌های کارکنان ندارد و دیگر تحمل این وضعیت برای کارگران و خانواده‌های آنها دشوار است.

وی خاطرنشان کرد:در اعتراض به بی توجهی های خریدار شرکت دست از کار کشیده ایم و تا رسیدن به خواسته های به حقمان وضعیت به همین روال ادامه پیدا خواهد کرد.

یک منبع آگاه در واحد تولید شرکت آلومینیوم «المهدی هرمزآل» با بحرانی خواندن شرایط حال حاضر دیگ های تولید آلومینیوم به خبرنگار ایلنا گفت:اگر تحصن کارگران ادامه پیدا کند و عملیات های «ست و تب»بر روی دیگ‌ها انجام نشود، در روزها و شاید ساعات آتی شاهد خارج شدن یکی پس از دیگری دیگ‌های تولید آلومینیوم از مدار تولید باشیم.

به گزارش ایلنا، صبح دیروز حدود 500 نفر از کارگران شرکت آلومینیوم «المهدی هرمزآل» در اعتراض به عدم پرداخت 9 ماه مطالبات معوقه خود، نبود امنیت شغلی، عدم امضای قرار داد تمامی کارکنان مجتمع و بحرانی کردن شرایط خط تولید توسط خریدار شرکت، در محل این کارخانه تجمع کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز