خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بندرعباس در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ‌کس حق پایمال‌کردن حقوق کارگران را ندارد/ استاندار هرمزگان پیگیر حل مشکلات کارگران آلومینیوم باشد

احمد مرادی اظهار داشت: هیچ‌کس حق پایمال کردن حقوق کارگران شرکت آلومینیوم «المهدی هرمزآل» را ندارد

احمد مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در بندرعباس با بیان اینکه هیچ‌کس حق پایمال کردن حقوق کارگران شرکت آلومینیوم «المهدی هرمزآل» را ندارد، گفت: این کارگران جوانی و عمر خود را در این کارخانه گذاشته‌اند و شایسته نیست به دلیل بی‌خردی یک شخص، بدین‌گونه خود و خانواده‌هایشان زیر فشار قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموعه استانداری هرمزگان و در رأس آنها استاندار هرمزگان به عنوان نماینده عالی دولت در استان می‌خواهم که به جد پیگر مشکلات کارگران شریف آلومینیوم «المهدی هرمزآل» باشند.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، ابوموسی و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از طریق وزارت اقتصاد و دارایی پیگیر تخلفات صورت گرفته در روند واگذاری شرکت آلومینیوم «المهدی هرمزآل» هستم، اظهار داشت:با همه توانم در مسیر احقاق حقوق مردم تلاش خواهم کرد و اجازه نخواهم داد اموال بیت المال چپاول شده و با سرنوشت کارگران زحمت کش این شرکت بازی گردد.

احمد مرادی در ادامه یادآور شد: در شرایط کنونی کشور که سطح اشتغال با شیب تندی رو به کاهش است، اقدامات خریدار شرکت آلومینیوم «المهدی هرمزآل» با توجه تاکیدات ویژه رئیس جمهور محترم مبنی بر حفظ اشتغال، هیچ توجیهی ندارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در پایان اذعان داشت: کارگران آلومینیوم «المهدی هرمزآل» را به هیچ‌وجه تنها نخواهم گذاشت و با تمام توان از مسیرهای مختلف پیگیر حل مشکلات آنها هستم.

کد خبر : ۴۳۴۶۶۰