خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سنندج:

مبارزه با موادمخدر نیاز به عزم ملی دارد

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۷۰۶

دبیرشورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سنندج، با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر نیاز به عزم ملی دارد، گفت: تا مردم همت نکنند و یک عزم ملی نباشد به نتیجه دلخواه نمی رسیم.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، منوچهر عثمانپور که در جلسه شورای‌ مبارزه با موادمخدر سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: در طی سال جاری 9 جلسه شورای هماهنگی داشته ایم که مهمترین مصوبات آن مربوط به بحث کمیته‌های درمان آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود : در جلسات تشکیل شده بیش از 60 مصوبه انجام گرفته و به دستگاه‌ها و ادارات عضو کمیته اعلام شده است.

وی ادامه داد: فرمانداری سنندج و کلیه دستگاه‌های اجرایی در بحث مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سنندج تاکید کرد: برای مبارزه با مواد مخدر باید تلاش مضاعف داشت.

عثمانپور افزود: تا آحاد مردم و خانواده‌ها همت نکنند و یک عزم ملی نباشد نمی‌توان در مبارزه با این معضل به نتیحه دلخواه رسید.

علیرضا کاظمی و افشین ناصری شهرداران مناطق 2 و 3 سنندج نیز در این جلسه گفتند: اماکن متروکه محلی برای تجمع معتادان است و این مناطق شناسایی و به مالکان آنها اعلام شده است که نسبت به تخریب یا بازسازی این اماکن اقدام کنند و بعضی از آنها تخریب یا بازسازی شده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز