خبرگزاری کار ایران

درپی افتخارآفرینی در رقابت‌های تکواندو و کاراته؛

تجلیل استاندار از مبینانژاد و دو بانوی ورزشکار قهرمان جهان

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۷۱۰

استاندار گیلان در پایان نشست ستاد ساماندهی امور جوانان از بانوان افتخار آفرین رقابت‌های تکواندو و کاراته جهانی و آسیایی تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، نجفی  در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان در استانداری از مبینا نژاد نابغه تکواندو و دارنده مدال طلای رقابت‌های نوجوانان جهان، زهرا شجاعی‌راد دارنده مدال نقره رقابت‌های تکواندوی جهان و آسیا  و آلاله صعودی دارنده مدال نقره  کاراته جهانی با اهدا جوایزی قدردانی کرد.

استاندارگیلان‌ در این نشست با تمجید از مبینانژاد شیر دختر گیلانی‌که لقب ماشین شکست ناپذیرمبارزه را از سوی فدراسیون جهانی دریافت کرد،گفت: بانوان قهرمان گیلانی با اخلاق، رفتار و حجاب اسلامی خود ترویج دهنده ارزش‌های ایران اسلامی در میادین بزرگ ورزشی هستند که جای تقدیر وتشکر دارد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مربی این بانوی نوجوان تکواندوکار گیلانی در خصوص کشف این استعداد از دوران کودکی، اظهار داشت: چه بسیار استعدادهایی در استان و کشور بوده و هستند که ما نتوانستیم آنها را کشف و درک کنیم و دستگاه‌های متولی همچون ورزش و جوانان و آموزش و پرورش باید استعدادیابی کنند.

استاندار گیلان گفت: بانوان کشورمان با حجاب، اخلاق و رفتار خود الگویی برای جهانیان هستند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز