خبرگزاری کار ایران

سردار امیری‌مقدم خبر داد:

کشف کارگاه زیر زمینی تولید نمک غیر بهداشتی در مشهد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: بیش از 20 تن نمک غیر بهداشتی در مشهد توقیف و کارگاه تولید کننده آن پلمپ شد.

به گزارش ایلنا، سردار بهمن امیری‌مقدم افزود: در پی دریافت گزارش از نشان‌گاه‌های اقتصادی، یک کارگاه زیر زمینی تولید، بسته‌بندی و توزیع نمک خوراکی غیر بهداشتی در شهرک شهید رجایی مشهد شناسایی شد.

وی اظهار کرد: در این عملیات که از سوی کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی خراسان رضوی و با هماهنگی کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت استان به سرانجام رسید، یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

همچنین فرمانده انتظامی مشهد گفت: جوان 34 ساله و معتاد به مواد مخدر صنعتی که دارای سابقه کیفری است، افراد ساده‌لوح و بیمار را به بهانه درمان درد مفاصل به استخر آب‌گرم در حوالی بجنورد می‌برد و اموال همراه آنان را سرقت می‌کرد.

سرهنگ محمد بوستانی افزود: فرد 55 ساله و اهل بندر امام‌خمینی(ره) که یک ماه قبل با وعده درمان درد پا فریب این جوان را خورده و تمام مدارک، گوشی تلفن‌همراه و 2 میلیون و 600 هزار ریال وجه نقد را از کف داده بود، سارق مزبور را به صورت اتفاقی در یکی از خیابان‌های مشهد شناسایی کرد. پس از مراجعه شاکی به پلیس، ماموران انتظامی جوان شیاد را در محل دستگیر کردند.

وی گفت: با توجه به اینکه متهم یاد شده در تحقیقات اولیه به چند فقره سرقت با این ترفند اعتراف کرده، تحقیقات برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه وی ادامه دارد.

کد خبر : ۴۳۵۰۶۵