خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی با حضور اصحاب وقف و رسانه؛

خبرگزاری کار ایران بعنوان رسانه فعال در حوزه وقف زنجان تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۳۸۱

همزمان با دهه وقف در زنجان با شعار همه واقف باشیم از "خبرگزاری ایلنا "بعنوان رسانه فعال در حوزه وقف زنجان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگارایلنا از زنجان، حجت الاسلام احمدنیکنام، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، امروز سه شنبه (16آذر) در همایش وقف و رسانه که با حضور اصحاب وقف و رسانه استان زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه اختلافات 35 ساله اوقاف و منابع طبیعی در خصوص اراضی در استان زنجان حل شده است، گفت: استان زنجان اولین استان موفق دراین زمینه بوده است.

حجت الاسلام نیکنام، با بیان اینکه سرمایه‌گذاری و ساخت و ساز در بقاع متبرکه در استان زنجان  در حال اجرا است، افزود: طرح جامع امامزاده سید ابراهیم زنجان در سال‌جاری اجرایی می شود.

وی،  با اشاره به اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری در این راستا در استان ،اظهار داشت: ساختمان پزشکان چشم پزشکی هوشمند زنجان بزودی در منطقه سعدی آماده بهره برداری می‌شود.

این مقام مسئول دراستان زنجان، در ادامه با اشاره به پروژه های شهرستان قیدار نیز خاطرنشان شد: در شهرستان قیدار دارای سه پروژه در این خصوص هستیم؛ از جمله کتابخانه عمومی، تالار احسان قیدار در حوزه ازدواج آسان جوانان ، پرژه اداری و تجاری پیامبر اعظم (1) و ترمینال این شهرستان که در سال آینده به بهره برداری می رسند.

حجت الاسلام نیکنام،  همچنین با اشاره به پروژه های شهرستان طارم نیز اضافه کرد: زمین 5 هکتاری نیز دراین شهرستان برای محصولات گلخانه‌ای این شهرستان درنظر گرفته شده است که بزودی اجرایی خواهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم زهرا ملابابائی مسئول دفتر و خبرنگار خبرگزاری کار ایران"ایلنا"در استان زنجان ، بعنوان فعال رسانه‌ای در حوزه وقف استان تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز