خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

اشتغال400 فرزند ایثارگر و شهید در دولت تدبیر در کهگیلویه و بویراحمد/ بیکاری 200 فرزند شهید در استان

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۷۱۹

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اشتغال 400 نفر از فرزندان ایثارگران و شهدای این استان در دولت تدبیر و امید خبرداد و اظهارداشت: در دولت یازدهم برای 400 نفر از فرزندان ایثارگران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد شغل ایجاد شده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سید موسی خادمی در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور قائم‌مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه استان با تاسی از دولت و پیرو فرمایشات رهبری تمام امکانات خود را برای ارایه خدمات به جامعه ایثارگری به کار برد.

وی با بیان به اینکه 60 درصد مدیران کهگیلویه و بویراحمد از مجموعه ایثارگران و جانبازان هستند، یادآور شد: با توجه به محدودیت امکانات در ایجاد اشتغال فرزندان ایثارگران با مشکل مواجه هستیم.

خادمی با اظهارتاسف از بیکاری سه هزار نفر از فرزندان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: 200 نفر از این بیکاران را فرزندان شهدا تشکیل می دهند.

وی از تلاش های گسترده برای ایجاد فرصت های شغلی جدید ویژه بیکاران خانواده های شهدا و ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و اظهارداشت: مشکلات استان در زمینه ایجاد اشتغال را  به مقامات عالی‌رتبه کشور اعلام کردیم که امیدواریم زمینه اشتغال فرزندان بیکار این خانواده‌ها را در سایر بنگاه‌های اقتصادی فراهم کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان کشوری بنیاد شهید و امور ایثارگران خواست با تخصیص اعتبارات لازم بفکر تکمیل و بهره برداری از مجتمع ورزشی توانبخشی بنیاد شهید این استان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز