خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان قشم:

متولیان مسکن مهر قشم در جانمایی بد عمل کرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۹۷۰

فرماندار شهرستان قشم اظهار داشت: متاسفانه در مسکن مهر قشم به لحاظ جانمایی بد عمل شده و همین موضوع مشکلات فراوانی را پدید آورده است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قشم، علیرضا نصری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قشم با بیان مشکلات مسکن مهر این شهرستان، گفت: دولت خود را ملزم می‌داند برای حل مشکلات مردم در حوزه مسکن مهر حداکثر تلاش خود را به کار بندد و معضلات را مرتفع کند.

وی خاطرنشان کرد:متاسفانه در مسکن مهر قشم به لحاظ جانمایی بد عمل شده و این مسئله مشکلات فراوانی را پدید آورده است.

فرماندار شهرستان قشم با اشاره به هزینه ۵۰ میلیارد تومانی دولت در بخش آب و برق پروژه مسکن مهر، یادآور شد:اقدامات اولیه در این دو حوزه صورت گرفته و آب مورد نیاز از شهر درگهان تامین خواهد شد و کنتورهای آب نیز نصب شده است. 

رئیس شورای تامین شهرستان قشم در پایان اذعان داشت: در حوزه برق هم نیاز به ایجاد یک پست برق ۶۳ کیلو واتی است که با رایزنی‌های صورت گرفته مراحل جانمایی و نصب کنتورها در حال انجام است و به زودی برق به مدار این پروژه وارد خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مشکلات مسکن مهر شهرستان قشم در چندین سال گذشته از جمله معضلات این شهرستان بوده و موجب نارضایتی ساکنان و تحمیل هزینه‌های سنگین به صاحبان این منازل شده است.

انتهای پیام/
میثم میرزاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز