خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مهاباد خبر داد:

سارق حرفه‌ای در مهاباد دستگیر شد/ 19 فقره سرقت محتویات خودرو

فرمانده انتظامی مهاباد گفت: سارق حرفه‌ای در مهاباد دستگیر شد.

فتاح بابانژاد امروز در جمع خبرنگاران در ارومیه اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و محتویات آن موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه به دلیل حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان توسط پلیس این شهرستان مورد پیگیری قرار گفت، تصریح کرد: در این راستا پلیس آگاهی شهرستان مهاباد وارد کار شد.

فرمانده انتظامی مهاباد اذعان داشت: در این راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی، تجربه و تحلیل، سرنخ‌هایی به دست آمد و تلاش ماموران با این فرضیه که سرقت‌ها توسط فرد یا افراد حرفه‌ای انجام می‌شود، قوت بیش‌تری به خود گرفت.

این مسئول با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای شناسایی و دستگیری سارق، یادآور شد: با تلاش‌های انجام گرفته در این زمینه، پلیس موفق شد سارق را مورد شناسایی قرار دهد.

بابانژاد ادامه داد: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات جنایی با مراجعه به آلبوم تصاویر سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و طی گشت‌زنی‌های نامحسوس در تمام مناطق که احتمال حضور سارق متصور بود، اقدام کردند.

فرمانده انتظامی مهاباد اعلام کرد: بر اساس اقدامات انجام گرفته، مخفیگاه متهم مورد شناسایی قرار گرفته و پس از هماهنگی با مقامات قضایی طی یک عملیات منسجم، وی را دستگیر کردند.

این مسئول اظهار داشت: در تحقیقات انجام گرفته متهم به 19 فقره سرقت محتویات خودرو و سرقت چهار دستگاه خودرو از اماکن خلوت و کم تردد شهر مهاباد اعتراف کرد.

بابانژاد ادامه داد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی این شهرستان شد.

کد خبر : ۴۳۸۰۴۲