خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

آزادسازی حلب، یادآور پیروزی در خرمشهر عزیز بود/به‌زودی شاهد ریشه‌کنی تروریسم خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۲۲۴

نماینده صومعه‌سرا گفت: اطمینان دارم به‌زودی شاهد ریشه‌کن شدن تروریسم و برچیدن سایه شوم آن از سر ملت‌های مظلوم جهان خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، سید کاظم دلخوش درباره آزادی شهر حلب اظهار کرد: تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی مملو از رویدادهایی است که هریک به عنوان تابلوی افتخار، مایه فخر و مباهات ما ست.

وی افزود: امروز مبارزه با استکبار جهانی که پشت چهره زشت و پلید داعشیان تکفیری، از یک‌سو کمر به تخریب چهره زیبا و رئوف اسلام ناب محمدی(ص) بسته و از سوی دیگر تلاش برای سرکوب، استثمار و تخریب پایه‌های نظام‌های مردمی در جهان را دارد برای سربازان اسلام و امام امت،  اصلی‌ترین عرصه مقابله با پایه‌های متزلزل شیطان با ایثار جان و شهادت شده است.

نماینده صومعه‌سرا با بیان اینکه پیروزی حق بر باطل در میدان مبارزه حلب یادآور پیروزی خون بر شمشیر در میدان مجاهدت خرمشهر عزیز بود، گفت: یکبار دیگر با چشمانی اشکبار از شوق این نصر، در برابر اراده دلیرمردان معتقد به راه سرخ اباعبدا... الحسین (ع) به نشانه احترام، سر تعظیم فرود می آوریم.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: برخود واجب می‌دانم از طرف خودم و ملت شهید پرور و ولایتمدار و خانواده‌های شهدا بویژه شهدای مدافع حرم شهرستان صومعه‌سرا پیروزی مبارک جهبه مقاومت که منجر به فتح و آزادی حلب از دست تروریست‌های تکفیری شد را محضر آقا امام زمان(عج ) و نایب بر حق ایشان، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)،ملت شریف ایران، شیعیان جهان و سوریه، رزمندگان جان برکف هشت سال دفاع مقدس بالاخص دلاورمردان سپاه قدس گیلان تبریک و تهنیت عرض کنم.

دلخوش با بیان اینکه مدافعان حرم، جایگاه‌شان نزد خدا عالی‌ است، گفت: همان‌گونه که خداوند متعال می‌فرماید"الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ."

نماینده صومعه‌سرا با بیان اینکه امیدوارم این پیروزی بزرگ در آینده نزدیک موجبات فتوحات بزرگ را فراهم کند، گفت: اطمینان دارم به‌زودی شاهد ریشه کن شدن تروریسم و برچیدن سایه شوم آن از سر ملت‌های مظلوم جهان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز