خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی به ایلنا خبر داد:

محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی پوشیده از برف است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی از بارش شدید برف در اکثر محورهای مواصلاتی خبر داد.

سرهنگ عباس فرمانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در ارومیه گفت: با ورود سامانه سرد و بارشی به استان آذربایجان غربی، بارش سنگین برف در اکثر محورهای مواصلاتی از دیروز آغاز شده به گونه ای که در محورهای کوهستانی همراه با کولاک گزارش شده است.

وی با اشاره به تدابیر و تمهیدات ویژه ترافیکی پلیس در محورهای کوهستانی و برف گیر استان، از اعزام تیم های ویژه پلیس راه به این محورها خبر داد و تاکید کرد: رانندگان ضمن همراه داشتن تجهیزات زمستانی، با رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به همکاری عوامل راهداری، جمعیت هلال احمر، امداد و نجات جاده ای و اورژانس، افزود: پلیس با آمادگی صددرصدی، ضمن بازگشایی و کنترل محورها در حال خدمت رسانی به مردم است و تردد خودروها در محور های مواصلاتی استان آذربایجان غربی ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان آذربایجان غربی، با اشاره به بارش برف در محورهای مواصلاتی استان به رانندگان وسایل نقلیه، توصیه کرد: ضمن خودداری از سفرهای غیر ضروری، در صورت لزوم برای تردد در محورهای کوهستانی خودروهای خود را به لوازم و تجهیزات زمستانی از جمله چراغ مه شکن، زنجیر چرخ مجهز کرده و از پر بودن باک بنزین و سالم بودن برف پاک کن ها اطمینان یافته و لباس گرم مناسب و مقادیری مواد غذایی و خوراکی به همراه داشته باشند.

کد خبر : ۴۳۸۶۰۷