خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی شهرک‌های صنعتی فارس خبرداد:

آغاز واگذاری زمین‌های خدماتی و صنعتی زیر هزار متر به متقاضیان در استان فارس

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از آغاز واگذاری زمین‌های خدماتی و صنعتی زیر هزار متر به متقاضیان در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهران خاکساری گفت: متقاضیان واگذاری زمین می‌توانند به بخش امور واگذاری متقاضیان شرکت شهرک‌های صنعتی فارس مراجعه کنند.

خاکساری افزود: مساحت قطعات زمین‌های خدماتی50 مترمربع  و مساحت  قطعه‌های زمین‌های صنعتی  زیر هزار متر است که به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی گفت: با توجه  به در خواست‌های متعدد سرمایه‌گذاران در این بخش و نیز محدودیت قطعات واگذاری ، اولویت واگذاری قطعات صنعتی متراژ پایین با افرادی است که زودتر مراجعه وتشکیل پرونده دهند.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس شرط واگذاری زمین خدماتی را داشتن مجوز از اصناف و شرط واگذاری زمین صنعتی زیر هزار متر را داشتن جواز تاسیس از سازمان صنعت، معدن و تجارت یا جهاد کشاورزی اعلام کرد.

خاکساری گفت: با توجه به استقرار و حضور نماینده اتاق اصناف مرکز استان در روزهای یکشنبه در محل دفتر امور متقاضیان شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، متقاضیان اراضی خدماتی و فروشگاهی  می‌توانند با مراجعه به این بخش راهنمایی و مشاوره شوند.

شهرک صنعتی بزرگ شیراز با هزار و 457 هکتار مساحت از بزرگترین شهرک‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود که واگذاری زمین در آن در فازهای مختلف عملیاتی انجام می‌شود.

کد خبر : ۴۳۸۶۲۴